Obstarávanie

Univerzálna poštová služba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národné centrum zdravotníckych informácií
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
800 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
800 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
64112000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie univerzálnej poštovej služby v súlade s § 3 ods. 2 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj zákon o poštových službách), vrátane splnenia nasledovných minimálnych parametrov: -zabezpečenie poštových služieb v rozsahu vyššie uvedenom na celom území SR tak, aby bola zabezpečená dostupnosť prístupových miest a konkrétnych miest verejnej poštovej siete za rovnakých podmienok, v primeranej kvalite a cene, každý pracovný deň najmenej s jedným vybraním a dodaním denne. Predmet zákazky bude v značnej miere použité na distribúciu listových a balíkových zásielok pre poskytovateľov zdravotnej starostlivosti.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Slovenská pošta, a.s. 1 800 000,00 Neuvedené EUR 5. Október 2018 236412

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Sprava o zakazke 25. Október 2018 25. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3002911/content/843196/download","filename":"UPS správa o zákazke.pdf"}]
Zmluva Rámcová dohoda o poskytovaní univerzálnych poštových služieb 25. Október 2018 25. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3002898/content/843145/download","filename":"Rámcová dohoda o poskytovanĂ­ univerzálnych poštovĂ˝ch sluĹľieb - text.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zdôvodnenie použitia PRK 25. Jún 2018 25. Jún 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/999370/content/690415/download","filename":"UPS - rozsirene odovodnenie UVO.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy v CRZ Rámcová dohoda o poskytovaní univerzálnych poštových služieb 25. Október 2018 25. Október 2018 []
Iný dokument k zákazke Zapisnica z rokovania o predmete zakazky 25. Október 2018 25. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3002914/content/843198/download","filename":"UPS zapisnica rokovania o predmete a cene.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponuky 25. Október 2018 25. Október 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3002909/content/843193/download","filename":"UPS zapisnica zhodnotenia ponuk.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.