Obstarávanie

Stravné poukážky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad vlády Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
19 999,98
Konečná suma(Bez DPH):
19 534,34
Zaplatené:
97.67%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30199770-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
celok
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok. ; Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: názov a logo dodávateľa; Technické vlastnosti: Stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: minimálne štyri ochranné prvky proti falšovaniu (napr. číselný resp. čiarový kód, termoaktívny bod, vodotlač atď.); Technické vlastnosti: Stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné; pričom stravná poukážka musí byť platná pre rok, v ktorom sa uzatvorila táto rámcová dohoda; Technické vlastnosti: Stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: nominálnu hodnotu v €; Technické vlastnosti: Stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: poučenie pre spotrebiteľa; Technické vlastnosti: Stravná poukážka papierová (nie elektronická karta), Hodnota / charakteristika: stálosť papiera musí zodpovedať technickým požiadavkám platných noriem

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Nominálna hodnota stravnej poukážky, Jednotka: €, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4,50; Technické vlastnosti: Množstvo, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4290

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 3 19 534,34 0% EUR 8. November 2018 244232

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.