Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov v prevádzkach objednávateľa na celom území SR; Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2019 do 31.12.2020, prípadne do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá zo situácií nastane skôr.
Technické vlastnosti: stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: názov a logo dodávateľa; Technické vlastnosti: stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: ochranné prvky proti falšovaniu; Technické vlastnosti: stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: rok platnosti s dobou platnosti do konca kalendárneho roka, ale nie kratšou ako 4 mesiace; Technické vlastnosti: stravná poukážka musí obsahovať, Hodnota / charakteristika: nominálnu hodnotu
Technické vlastnosti: nominálna hodnota, Jednotka: eur, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 3,60; Technické vlastnosti: predpokladané množstvo, Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 61300
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
Ticket Systems s. r. o. | 5 | 206 468,00 | 0% | EUR | 13. November 2018 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.