Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie nasledovných služieb:
- Pranie bielizne s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami,
- Dezinfekcia bielizne termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania
- Dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne, nealergizujúceho pokožku,
- Žehlenie vyčistenej bielizne,
- Triedenie, viazanie a balenie bielizne podľa potrieb a požiadaviek odberateľa do obalov,
- Opravy bielizne, na základe písomnej požiadavky odberateľa sú zahrnuté v službe pranie bielizne,
- Denný transport čistej a použitej bielizne okrem nedele, v čase od 8:00 do 15:00 hodiny, podľa zberných a odberných miest uvedených v tomto opise predmetu zákazky a podľa časového harmonogramu vypracovaného odberateľom po podpise zmluvy a schváleného úspešným uchádzačom.
- Kompletná manipulácia s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z jednotlivých oddelení, odberných miest od pracovníkov VOÚ, a.s. v Košiciach a fyzické odovzdanie vypranej bielizne pracovníkom VOÚ, a.s. v Košiciach až na jednotlivé oddelenia (odberné miesta),
- termín na dodanie riadne vyčistenej bielizne (obrátka) je 1 kalendárny deň, resp. 24 hodín od jej odovzdania bielizne poskytovateľovi, pokiaľ nebude dohodnuté zmluvnými stranami v objednávke žiadanke inak. Tento termín sa predlžuje o nedele a dni pracovného pokoja, sviatky, pokiaľ nebude dohodnuté zmluvnými stranami v objednávke, žiadanke inak.
Prehľad predpokladaného množstva (kg) podľa oddelení za jeden mesiac :
Ambulantná chemoterapia: 90
Lekáreň: 26
Klinická onkológia I. a II. oddelenie: 919
Radiačná onkológia I. a II. oddelenie: 418
Megavoltová terapia: 105
OAIM: 345
Krčné-operačné sály: 310
Krčné-oddelenie: 388
Gynekológia -operačné sály: 395
Gynekológia - oddelenie: 370
Spolu: 3366 kg.
Predpokladané množstvá sú stanovené podľa aktuálneho stavu a môžu byť menené podľa požiadavky objednávateľa vychádzajúcej z aktuálnej potreby oddelení.
Informácie pre uchádzačov:
- verejný obstarávateľ má v súčasnosti 158 lôžok.
- Výbava na jedno lôžko je: dve posteľné súpravy + jedna plachta.
- Počet zamestnancov používajúcich denné pracovné oblečenie je: 290.
- Jeden pracovník má dve súpravy. Pracovníci sa prezliekajú každý druhý deň a podľa potreby v závislosti od charakteru práce.
- Pranie na skúšku pred uzavretím zmluvy nie je možné.
- Počet odberných miest pre zber použitej a odovzdanie čistej bielizne je cca 12. Ich počet môže byť počas poskytovania služby menený podľa požiadaviek odberateľa.
- Počet obalov na triedenie bielizne je podľa jednotlivých prevádzok cca 12. Ich počet môže byť počas poskytovania služby menený podľa požiadaviek odberateľa.
Rozdelenie bielizne podľa zdravotných rizík a predpokladaného množstva za 24 mesiacov (druh
bielizne/popis/množstvo):
- nemocničná bielizeň/ Veľká plachta, malá plachta, obliečka na paplón, obliečka na vankúš, utierky, kompresy,
pyžamové nohavice, pyžamová blúza, košeľa ženská, župan, paplón, vankúš/ 53948 kg
- pracovné odevy/ nohavice biele, košeľa biela, bluzón, lekársky plášť, tričká, uteráky, mikiny, košeľa zelená, nohavice zelené/ 11398kg
- operačná bielizeň/ kompresy, operačné košele, operačné nohavice, operačné plášte, operačné plachty, uteráky,
operačné čiapky, operačné masky, návleky na nohy, obliečka na paplón, obliečka na vankúš/ 15438 kg
infekčná bielizeň: len pri výskyte infekčného ochorenia
Spolu za obdobie 24 mesiacov: 80 784 kg
Verejný obstarávateľ požaduje od poskytovateľa:
- Dodržiavať vnútorný organizačný poriadok verejného obstarávateľa.
- Dodržiavať postupy podľa § 8 vyhlášky č. 553/2007 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na
prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia ako aj ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky a EÚ.
- Zabezpečiť očkovanie proti prenosným chorobám pre svojich zamestnancov, ktorí budú prichádzať do styku s
nemocničnou bielizňou.