Obstarávanie

Špecializovaný systém na riadenie procesu transferu technológií a ochrany duševného vlastníctva


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
197 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
197 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

I. Úvodné informácie k opisu predmetu zákazky 1.1Predmetom zákazky je Špecializovaný systém na riadenie procesu transferu technológií a ochrany duševného vlastníctva. 1.2Predmetom zákazky je príprava, vytvorenie, implementácia, sprístupnenie a zabezpečenie použiteľnosti pre Špecializovaný systém na riadenie procesu transferu technológií a ochrany duševného vlastníctva (TTODV) - multilicencia na všetky typy prístupov a pre všetkých pracovníkov zapojených do Kompetenčného centra, plne integrovaný do systémov STU, podpora a servis na 4 roky, vrátane minimálne 2 upgrade verzie počas trvania projektu na základe priebežných potrieb v projekte. II. Opis predmetu zákazky - Príprava, vytvorenie, implementácia, sprístupnenie a zabezpečenie použiteľnosti 2.1Predmetom zákazky je dodanie komplexného software na správu procesov riadenia duševného vlastníctva (TTODV), aktívnu správu údajov, manažment dokumentov a CRM. 2.2Predmet obstarávania bude slúžiť na efektívne riadenie procesov a dokumentácie vychádzajúcich z nasledovných zákonov: a.435/2001 Z. z. - Zákon o patentoch, dodatkových ochranných osvedčeniach a o zmene a doplnení niektorých zákonov (patentový zákon) b.517/2007 Z. z. - Zákon o úžitkových vzoroch a o zmene a doplnení niektorých zákonov c.444/2002 Z. z. - Zákon o dizajnoch d.495/2008 Z. z. - Zákon o poplatku za udržiavanie platnosti patentu, o poplatku za udržiavanie platnosti európskeho patentu s účinkami pre Slovenskú republiku a o poplatku za udržiavanie platnosti dodatkového ochranného osvedčenia na liečivá a výrobky na ochranu rastlín a o zmene a doplnení niektorých zákonov e.506/2009 Z. z. - Zákon o ochranných známkach f.146/2000 Z. z. - Zákon o ochrane topografií polovodičových výrobkov g.395/2002 Z. z. - Zákon o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov h.525/2011 Z.z. - Výnos o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry i.305/2013 Z. z. - Zákon o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente). III. Cieľ 3.1Hlavným cieľom je elektronizácia procesov riadenia duševného vlastníctva pre potreby STU v Bratislave. 3.2Cieľom je vybudovať komplexný informačný systém plne integrovaný s ostatnými systémami STU pre všetkých pracovníkov zapojených do Kompetenčného centra. IV. Súčasný stav 4.1Na zabezpečenie účelu predmetu zákazky sa v súčasnosti nepoužíva žiadny informačný systém. V. Navrhovaný stav 5.1Cieľom je vybudovanie jednotlivých vzájomne prepojených modulov vychádzajúcich z potreby pokrytia legislatívnych potrieb správy procesov riadenia duševného vlastníctva. 5.2Cieľové riešenie musí byť plne integrované na elektronický systém správy registratúry STU podľa aktuálne platnej legislatívy, ktorý slúži ako primárny správca dokumentov v elektronickej podobe a súčasne ako rozhranie na komunikáciu s modulmi Ústredného portálu verejnej správy. Podrobná špecifikácia bude predmetom návrhu konkrétneho riešenia v rámci analytickej časti realizácie projektu. 5.3Cieľové riešenie musí byť plne integrované do ďalších systémov STU najmä na Akademický informačný systém (AIS). Podrobná špecifikácia bude predmetom návrhu konkrétneho riešenia v rámci analytickej časti realizácie projektu. 5.4Cieľové riešenie musí spĺňať požadované vlastnosti a charakteristiky. Podrobná špecifikácia bude predmetom návrhu konkrétneho riešenia v rámci analytickej časti realizácie projektu. K požadovaným vlastnostiam a charakteristikám patrí najmä: a.centralizácia správy záznamov a dokumentov - jednoznačná centrálna evidencia a procesné spracovanie dokumentov vrátane potrebných súvisiacich dokumentov, b.dokumenty budú ukladané v registratúre v súlade so zákonom a Vyhláškou o archívoch a správe registratúry t.j. zákona č. 395/2002 Z.z., c.dokumenty, ktoré navzájom súvisia, sú spojené v spise. Vybavené a schválené dokumenty (záznamy) a spisy sa ukladajú do registratúry, d.požaduje sa podpora okrem spracovania písomností aj pre riadiacu činnosť v KC. Vedúci môžu prideľovať a kontrolovať prácu svojich podriadených a stav vybavenia dokumentov, e.sofistikované a rýchle vyhľadávanie informácií. VI. Komponenty predmetu obstarávania pre aktívnu správu údajov budú tvoriť nasledovné moduly a.Modul - Oznámenia pôvodcov o vytvorení predmetu priemyselného vlastníctva b.Modul - Prevzaté práva c.Modul - Žiadosti o udelenie patentu na vynález, žiadosti o zápis úžitkového vzoru do registra, žiadosti o zápis dizajnu do registra d.Modul - Prihlášky do zahraničia e.Modul - Komercializácia f.Modul - Ochranné známky g.Modul - Topografie polovodičových výrobkov VII. Komponenty predmetu obstarávania pre manažment dokumentov a CRM budú tvoriť nasledovné moduly a.Modul - Prepojenie na správu registratúry - dokumenty b.Modul - Prepojenie na správu registratúry - kontakty c.Modul - Prepojenie na správu registratúry - externá komunikácia d.Modul - Workflow e.Modul - Reporty VIII. Špecifikácia modulov 8.1Modul - Oznámenia pôvodcov o vytvorení predmetu priemyselného vlastníctva Modul pre rozhodovací proces pri uplatnení si práva na riešenie (§ 11 ods. 3 zákona č. 435/2001 Z. z.), práva na ochranu úžitkovým vzorom (§ 11 ods. 3 zákona č. 517/2007 Z. z.), práva na dizajn (§ 12 ods. 3 zákona č. 444/2002 Z. z.). Modul na základe písomného podania pôvodcu načítaného zo systému elektronickej správy registratúry umožní evidenciu dokumentácie potrebnej na posúdenie diela. Modul na základe využitia komponentov manažmentu dokumentov a CRM zabezpečí: správnu evidenciu súvisiacich záznamov v elektronickej správy registratúry STU, oficiálnu komunikáciu s pôvodcom prostredníctvom elektronickej správy registratúry STU, vytvorenie schvaľovacieho konania pre uplatnenie práva na riešenie, sprístupnenie dokumentácie vybraným užívateľom, možnosť tvorby reportov nad evidovanými dátami. 8.2Modul - Prevzaté práva na riešenie, práva na ochranu úžitkovým vzorom, práva na dizajn Modul umožní správu prevzatých práv na riešenie. Primárnym cieľom modulu je evidencia prevzatých práv a zabezpečenie vyplatenia odmeny pôvodcom. Modul na základe využitia komponentov manažmentu dokumentov a CRM zabezpečí: správnu evidenciu súvisiacich záznamov v elektronickej správe registratúry STU, oficiálnu komunikáciu s pôvodcom prostredníctvom elektronickej správy registratúry STU, pripomenutia vyplatenia primeraných odmien, možnosť tvorby reportov nad evidovanými dátami. 8.3Modul - Žiadosti o udelenie patentu na vynález, žiadosti o zápis úžitkového vzoru do registra, žiadosti o zápis dizajnu do registra Modul umožní komplexnú evidenciu procesov, dokumentov, nákladov, lehôt súvisiacich s komunikáciou s Úradom priemyselného vlastníctva pre žiadosti o udelenie patentu na vynález, žiadosti o zápis úžitkového vzoru do registra, žiadosti o zápis dizajnu do registra. Modul má primárne za cieľ: uloženie kópií všetkých dokumentov v súvislosti s podanými žiadosťami, monitoring zaplatených poplatkov, monitoring a organizáciu platenia správnych poplatkov pre jednotlivé typy žiadostí a ich udržiavacie poplatky. Na základe dátumu podania žiadosti je potrebné pre jednotlivé typy žiadostí sledovať termíny platenia udržiavacích poplatkov, iniciovať schvaľovacie konanie pre pokračovanie v platení za udržiavací poplatok. Pre sledovanie platenia správnych poplatkov slúži číselník určujúci lehoty a sadzby pre jednotlivé typy žiadostí. monitoring výnosov z jednotlivých žiadostí, sledovať komunikáciu s úradom priemyselného vlastníctva pri samotnej žiadosti a aj v rámci platenia udržiavacích poplatkov. Modul na základe využitia komponentov manažmentu dokumentov a CRM zabezpečí: správnu evidenciu súvisiacich záznamov v elektronickej správe registratúry STU, oficiálnu komunikáciu s úradom priemyselného vlastníctva prostredníctvom elektronickej správy registratúry STU, pripomenutia termínov pre platenie udržiavacích poplatkov, vytvorenie schvaľovacie konania pre pokračovaní v platení udržiavacích poplatkov, možnosť tvorby reportov nad evidovanými dátami. 8.4Modul - Prihlášky do zahraničia Modul umožní evidenciu všetkých dokumentov v súvislosti s podanou prihláškou a monitoring zaplatených poplatkov. Modul na základe využitia komponentov manažmentu dokumentov a CRM zabezpečí: správnu evidenciu súvisiacich záznamov v elektronickej správe registratúry STU, možnosť tvorby reportov nad evidovanými dátami. 8.5Modul Komercializácia Modul umožní evidenciu oslovených firiem k jednotlivým žiadostiam, sledovanie nákladov na poplatky v iných moduloch a sledovanie nákladov na iné poplatky napr. za služby patentovým zástupcom. Modul na základe využitia komponentov manažmentu dokumentov a CRM zabezpečí: správnu evidenciu súvisiacich záznamov v elektronickej správe registratúry STU, možnosť tvorby reportov nad evidovanými dátami. 8.6Modul - Ochranné známky Modul umožní evidenciu ochranných známok a monitoring ich platnosti. Modul na základe využitia komponentov manažmentu dokumentov a CRM zabezpečí: správnu evidenciu súvisiacich záznamov v elektronickej správe registratúry STU, možnosť tvorby reportov nad evidovanými dátami. 8.7Modul - Topografie polovodičových výrobkov Modul umožní evidenciu chránených topografií polovodičových výrobkov. Modul na základe využitia komponentov manažmentu dokumentov a CRM zabezpečí: správnu evidenciu súvisiacich záznamov v elektronickej správe registratúry STU, možnosť tvorby reportov nad evidovanými dátami. 8.8Modul - Prepojenie na správu registratúry dokumenty Modul zabezpečí správnu evidenciu dokumentov ako záznamov v elektronickej správe registratúry. 8.9Modul - Prepojenie na správu registratúry kontakty Modul zabezpečí využitie kontaktov evidovaných pomocou elektronickej správy registratúry. Primárne sa jedná o možnosť elektronickej komunikácie prostredníctvom ústredného portálu verejnej správy (ÚPVS) a získavanie kontaktných údajov z modulu ÚPVS - Identity and access management. 8.10Modul - Prepojenie na správu registratúry - externá komunikácia Modul zabezpečí oficiálnu komunikáciu s externými subjektmi, ktorá musí byť povinne evidovaná elektronickej správe registratúry STU. Primárnym cieľom je, aby povinnosti evidovať registratúrne záznamy, spisy, ich elektronické doručovanie prostredníctvom ÚPVS a ďalšie úlohy vyplývajúce so súvisiacich zákonov boli automatizované. Teda aby vykonávaním jednotlivých úkonov v ostatných moduloch TTODV boli automatizovane zapísané príslušné záznamy v elektronickej správe registratúry STU. 8.11Modul - Workflow Modul workflow slúži na manažovanie participujúcich osôb k evidovaným záznamom v iných moduloch TTODV. Modul umožní evidenciu stavu záznamov z iných modulov TTODV v zmysle prebiehajúceho procesného postupu. Jednotlivé stavy umožnia definovať užívateľov, ktorí sa daného procesného postupu zúčastňujú, získavajú práva pre nahliadnutie evidovaných dát, dostávajú možnosť schvaľovania resp. zamietania daného stavu procesného postupu. 8.12Modul - Reporty Modul reporty slúži na generovanie online analytických reportov z ostatných modulov TTODV. Modul musí umožniť generovanie reportov na základe OLAP technológie. IX. Špecifikácia nárokov na hardvérové a softvérové požiadavky prevádzky systému: 9.1Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa vypracovanie špecifikácie nárokov na hardvérové a softvérové požiadavky prevádzky systému. 9.2Objednávateľ nepožaduje od zhotoviteľa dodávku HW. X. Licencie 10.1Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa dodávku všetkých potrebných licencií pre dodané riešenie. XI. Inštalačné práce 11.1Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa inštaláciu a konfiguráciu dodaného SW a integráciu do existujúcej infraštruktúry Objednávateľa. XII. Časový harmonogram 12.1Objednávateľ požaduje od zhotoviteľa dodanie predmetu zákazky podľa nižšie stanoveného harmonogramu, kde obdobie definované pri jednotlivých aktivitách projektu sa počíta od podpisu zmluvy. Hlavné aktivityUkončenie realizácie aktivity Analýza a Funkčná špecifikácia TTODV Najneskôr do 3 mesiacov od podpísania zmluvy Implementácia TTODV Najneskôr do 3 mesiacov od podpísania zmluvy Testovanie TTODV Najneskôr do 3 mesiacov od podpísania zmluvy Nasadenie TTODV 3 mesiacov od podpísania zmluvy Servis a podpora Po dobu 4 rokov od dodania TTODV

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
A.V.l.S. - lnternational Software Distribution & Servis, s.r.o. 1 236 400,00 20% EUR 25. Máj 2015 46464

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 27. Máj 2015 27. Máj 2015 []
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 27. Máj 2015 27. Máj 2015 []
Iný dokument k zákazke Informácia o uzavretí zmluvy 27. Máj 2015 27. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19101/content/6730/download","filename":"informacia o uzavreti zmluvy.pdf"}]
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy 26. August 2015 26. August 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19122/content/6883/download","filename":"Akceptacny protokol.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19122/content/6884/download","filename":"Konecny protokol.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19122/content/6885/download","filename":"Preberaci protokol.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19122/content/6886/download","filename":"Zapisnica po akceptacnych testoch.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19122/content/6887/download","filename":"Zaverecny akceptacny protokol.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Zmluva o dielo č.21/26240220072/2015, zmluva servisná č. 21/26240220072/2015 26. August 2015 26. August 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19119/content/6699/download","filename":"Faktura 1.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19119/content/6700/download","filename":"Faktura 2.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 27. Máj 2015 27. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19107/content/6839/download","filename":"Sprava o zakazke Specializovany system.pdf"}]
Zmluva Zmluva 27. Máj 2015 27. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19104/content/6798/download","filename":"Servisna zmluva.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19104/content/6799/download","filename":"Zmluva o dielo.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zapisnice zo zasadnuti priameho rokovacieho konania 27. Máj 2015 27. Máj 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19110/content/6701/download","filename":"Zapsinica zo zasadania priameho rokovacieho konania 2015_01_22.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/19110/content/6702/download","filename":"Zapisnica zo zasadnutia priameho rokovacieho konania 2015_01_27.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.