Obstarávanie

Poskytovanie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov Gréckokatolíckej charity Prešov.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gréckokatolícka charita Prešov
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
55 200,00
Konečná suma(Bez DPH):
46 420,83
Zaplatené:
84.09%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55000000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytovanie stravovania zamestnancom verejného obstarávateľa formou stravných poukážok v súlade s ustanovením § 152 Zákonníka práce. Stravné poukážky bude potrebné dodávať podľa priebežných/mesačných objednávok objednávateľa do miesta jeho sídla počas celého obdobia trvania zmluvy. Predpokladané množstvo stravných poukážok, ktoré verejný obstarávateľ odoberie počas trvania zmluvy je 14 520 kusov. Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená na 3,80 €. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť v priebehu trvania zmluvy nominálnu hodnotu stravnej poukážky, pri zachovaní výšky nákladov (sprostredkovateľskej provízie, dopravných a ostatných režijných nákladov), ktoré uchádzač predloží v svojej ponuke. Stravovacie služby zmluvných prevádzok musia zahŕňať podanie hlavného teplého jedla vrátane vhodného nápoja v stravovacích zariadeniach, oprávnených poskytovať stravovacie služby celoročne pri zaručení kvality podávaných jedál a nápojov a vhodnosti prostredia pre konzumáciu v čase podávania obeda, t.j. minimálne medzi 11:00 hod. a 15:00 hod. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj prevádzky predajne potravín, lahôdok a pod., v ktorých je možné zakúpenie potravinárskych výrobkov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
VAŠA Slovensko, s. r. o. 3 55 705,00 20% EUR 30. Október 2014 47373

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva 7. November 2014 7. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66075/content/31811/download","filename":"Zmluva VASA.pdf"}]
Ponuky uchádzačov VAŠA Slovensko, s.r.o. 7. November 2014 7. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66087/content/32087/download","filename":"VAŠA.PDF"}]
Ponuky uchádzačov DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o. 7. November 2014 7. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66081/content/31965/download","filename":"DOXX.PDF"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 16. September 2014 16. September 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66072/content/31711/download","filename":"Informácia o výsledku.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 7. November 2014 7. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66069/content/31754/download","filename":"Správa podľa § 21 ods. 2.pdf"}]
Ponuky uchádzačov LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o. 7. November 2014 7. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66084/content/32028/download","filename":"CHECK.PDF"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 7. November 2014 7. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66078/content/31922/download","filename":"Zápisnica z vyhodn. ostatné.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 7. November 2014 7. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66090/content/31816/download","filename":"Zápisnica z otvárania ostatné.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66090/content/31817/download","filename":"Zápisnica z otvárania kritériá.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 7. November 2014 7. November 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66093/content/31738/download","filename":"Zápisnica z vyhod. kritériá.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 30. Júl 2014 30. Júl 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/66066/content/852268/download","filename":"Súťažné podklady.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.