Obstarávanie

Pracovná zdravotná služba a lekárske preventívne prehliadky


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
25 421,00
Konečná suma(Bez DPH):
25 416,66
Zaplatené:
99.98%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
85100000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom činnosti je zabezpečenie pracovnej zdravotnej služby podľa § 26 zákona č. 124/2006 Z.z. z 2.februára 2006 o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.Pracovná zdravotná služba najmä: a)zisťuje nebezpečenstvá a hodnotí zdravotné riziká, ktoré ohrozujú zdravie zamestnancov pri práci; b)dohliada na faktory pracovného prostredia a na stav pracovných podmienok, ktoré môžu ohroziť zdravie zamestnancov; c)podporuje prispôsobovanie práce zamestnancom; d)poskytuje poradenstvo zamestnávateľovi i zamestnancom, najmä pri: 1. plánovaní a organizácii práce a odpočinku, vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest, 2. technológiách a látkach, ktoré sa používajú pri práci a ktoré môžu ohroziť zdravie, 3. ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii a psychológii práce, ergonómii vrátane prostriedkov individuálnej ochrany a kolektívnej ochrany. e)zúčastňuje sa 1. na vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, 2. na opatreniach pracovnej rehabilitácie, 3. na rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania, ochorení súvisiacich s prácou a zdravotných rizík, 4. na organizovaní systému prvej pomoci v prípade ohrozenia života alebo zdravia zamestnancov; f)školí zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci (§ 8 ods. 1 písm. a) tretí bod zákona č. 124/2006 Z. z.); g)spolupracuje pri poskytovaní informácií, výcviku a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie a psychológie práce a ergonómie; h)dohliada na zdravie zamestnancov v súvislosti s prácou. Pracovná zdravotná služba ako odborná poradenská služba pre zamestnávateľa v oblasti ochrany zdravia pri práci vykonáva: dohľad nad pracovným prostredím, pracovnými podmienkami a spôsobom vykonávania práce z hľadiska vplyvu na zdravie zamestnancov a dohľad nad zdravím zamestnancov, ktorý zahŕňa posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu vrátane výkonu lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci. 2.Poskytovateľ zabezpečuje pracovnú zdravotnú službu tímom zdravotníckych odborníkov, ktorí spĺňajú požiadavky na ich odbornú spôsobilosť. 3.Poskytovaný rozsah a náplň výkonu pracovnej zdravotnej služby v súlade s Vyhláškou MZ SR č. 292/2008 v platnom znení: 3.1Hodnotenie faktorov pracovného prostredia a stavu pracovných podmienok, ktoré môžu ovplyvňovať zdravie zamestnancov so zameraním na: a) identifikáciu nebezpečenstiev z faktorov práce a pracovného prostredia, b) sledovanie expozície zamestnancov zdraviu škodlivým faktorom práce a pracovného prostredia, c) kvalitatívne a kvantitatívne hodnotenie zdravotných rizík z expozície identifikovaným nebezpečným faktorom práce a pracovného prostredia. 3.2Poskytovanie poradenstva zamestnávateľovi a navrhovanie opatrení z hľadiska ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia zamestnancov so zameraním na: a) stav pracovného prostredia z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov, b) zabezpečenie kvality a dostatočného množstva pitnej vody na pracovisku, c) zariadenia na osobnú hygienu a iné zariadenia pre zamestnancov, d) stravovanie zamestnancov, stravovanie a ubytovanie zariadenia z hľadiska dodržiavania požiadaviek ustanovených osobitným predpisom ak ich prevádzkuje zamestnávateľ. 3.3a) Sledovanie a hodnotenie zdravotného stavu a vydávanie posudkov o zdravotnej spôsobilosti zamestnancov a fyzických osôb podnikateľov, ktoré nezamestnávajú iné fyzické osoby na prácu: 1. pred zaradením na výkon práce alebo pri zmene pracovného zaradenia, 2. v pravidelných intervaloch počas vykonávania práce, 3. ak nevykonávali viac ako 6 mesiacov prácu zo zdravotných dôvodov, 4. pri podozrení na ohrozenie ich zdravia, 5. pri kontrolnom sledovaní vybraných ukazovateľov zdravotného stavu v súvislosti s prácou, 6. pri skončení práce, ktorá mohla ohrozovať ich zdravie alebo spôsobiť v neskoršom období jeho zhoršenie. a) Sledovanie a hodnotenie zdravotného stavu v určených intervaloch po skončení práce v prostredí so zdraviu škodlivými faktormi, ktorých pôsobenie sa môže prejaviť v neskoršom období. b) Imunizáciu ak je v pracovnom prostredí prítomné biologické riziko, na ktoré je dostupná očkovacia látka. 3.4Spolupracuje so zamestnávateľom na organizovaní systému prvej pomoci na pracovisku; uskutočňovanie pravidelných školení vybraných zamestnancov v oblasti prvej pomoci. 3.5Účasť na vypracúvaní a realizácii programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov. 3.6Podieľanie sa na výchove a vzdelávaní zamestnávateľov a zamestnancov o problematike vplyvu práce, pracovných podmienok a faktorov pracovného prostredia na zdravie a o ochrane a podpore zdravia pri práci. 3.7Poskytovanie informácií: a) zamestnancovi o nebezpečenstvách a s nimi súvisiacich možných zdravotných rizikách pri práci a ochrane pred nimi, b) zamestnancovi a fyzickej osobe podnikateľovi, ktorá nezamestnáva iné fyzické osoby o výsledkoch vyšetrení jeho zdravotného stavu v súvislosti s expozíciou faktorom práce a pracovného prostredia a o záveroch posúdenia zdravotnej spôsobilosti na prácu, c) zamestnávateľovi o: 1. závere posúdenia zdravotnej spôsobilosti na prácu písomnou formou, 2. opodstatnenosti preradenia zamestnanca na inú vhodnú prácu, 3. záveroch výsledkov zdravotného dohľadu, d) zástupcom zamestnancov pre bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a komisiám BOZP o: 1. skupinových výsledkoch posúdenia zdravotnej spôsobilosti zamestnancov na prácu, 2. záveroch výsledkov zdravotného dohľadu, e) orgánom štátnej správy na úseku verejného zdravotníctva o všetkých príčinách nebezpečenstiev a súvisiacich zdravotných rizikách pri práci vrátane výsledkov individuálneho a kolektívneho posúdenia zdravotného stavu zamestnancov vo vzťahu k faktorom práce a pracovného prostredia. Pracovná zdravotná služba zabezpečuje činnosť pre cca 1500 zamestnancov z ktorých 836 pracovníkov pracuje na nočných zmenách/LPP každý rok/ a 752 pracovníkov pracuje v riziku kategória 3/LPP 1 krát za 2 roky, príp. 1 krát za rok.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
GAJOS, s.r.o. 1 30 500,00 20% EUR 10. September 2014 48434

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 7. Október 2014 7. Október 2014 []
Správa o zákazke Správa o zákazke 21. Október 2014 21. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/217641/content/96370/download","filename":"-Správa- Pracovná zdravotná služba a lekárske preventívne prehliadky.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Výzva na rokovanie o splnení podmienok účasti 7. Október 2014 7. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/217635/content/96291/download","filename":"Výzva na rokovanie o splnení podmienok účasti-Gajos.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/217635/content/96292/download","filename":"Výzva na rokovanie o splnení podmienok účasti-Pro Benefit.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zápisnica z rokovania 7. Október 2014 7. Október 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/217638/content/96334/download","filename":"Zápisnica z rokovania o podmienkach zmluvy.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/217638/content/96335/download","filename":"Zápisnica z rokovania o posúdení splnenia podmienok účasti.pdf"}]
Odkaz na oznámenie Odkaz na oznámenie 2. Október 2014 2. Október 2014 []
Iný dokument k zákazke Odôvodnenie 27. November 2015 27. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/217644/content/96271/download","filename":"Odôvodnenie.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.