Obstarávanie

Inovácie v konzultingových aktivitách - rozvoj webovej stránky a zavedenie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Allexis s. r. o.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
70 893,00
Konečná suma(Bez DPH):
67 343,00
Zaplatené:
94.99%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie rozvoja web stránky prostredníctvom implementácie nástrojov pre poskytovanie nových služieb vrátane implementácie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM), za účelom zabezpečenia inovácie v konzultingových aktivitách osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO. Predmetom zákazky je dodanie softvérových aplikácií na rozšírenie funkcionality webovej stránky osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO a rozšírenia portfólia jeho web služieb, poskytovaných užívateľom, ktorými sú zákazníci osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO, s cieľom zavádzania a účinného využívania informačných a komunikačných technológií v malých a stredných podnikoch. Predmet zákazky zahŕňa: 1) nákup softvéru a licencií pre účely vytvorenia a sprístupnenia elektronických dotazníkov (e-dotazníkov), web aplikácií, klientskej zóny, produktovej podsekcie. Pre rozšírenie funkcionality web stránky sa požaduje pre zákazníkov osoby podľa § 7 ods. 1 ZVO sprístupnenie: e-dotazníkov, ktorých účelom bude dizajnovanie elektronických prieskumov podľa potrieb zákazníka, a to podľa jednotlivých fáz prieskumu: spustenie, zber dát, vyhodnotenie dát, prezentácia výsledkov, web aplikácie slúžiacej na zber dát k procesnej analýze: zber časo-fondov k procesnému modelovaniu t.j. tvorbe procesných máp, identifikácia úzkych miest procesov, ako napríklad duplicity, organizačného nesúladu a podobne, identifikácia kapacitnej náročnosti procesov, on-line prezentácie výstupov procesnej analýzy, prozákazníckej web stránky s rozšírenou funkcionalitou - klientskou zónou s možnosťou nalogovania sa a sledovania kompletnej histórie projektu, stavu projektu, ako aj sledovania parciálnych výsledkov projektu. Pre zavedenie efektívnejšieho, výkonnejšieho a produktívnejšieho Customer Relationship Management (CRM) systému ako SW aplikácie sa požaduje implementácia súboru nástrojov podporujúcich marketing, predaj a zákaznícky servis ako intranetovej aplikácie prevádzkovanej v infraštruktúre zákazníka. 2) dodanie predmetu zákazky vrátane inštalačného materiálu na miesto určenia, implementácia a customizácia, spracovanie užívateľskej dokumentácie, zaškolenie užívateľov a záručný servis počas 60 mesiacov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
QBSW, a.s. 2 67 343,00 0% EUR 26. Jún 2015 51441

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy 30. November 2015 30. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65013/content/31863/download","filename":"Allexis - dodací list_z.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti úspešným uchádzačom 29. Jún 2015 29. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65040/content/32134/download","filename":"Zapisnica_vyhodn.splnenia podm.účasti 1.v poradí.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 30. November 2015 30. November 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65016/content/31962/download","filename":"Allexis - faktúra_z.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Info povinnosť §41 ods. 1 ZVO "Kritériá" 27. Marec 2015 27. Marec 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65025/content/32132/download","filename":"Info_§ 41_otváranie_Kritériá.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica 29. Jún 2015 29. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65037/content/32070/download","filename":"Zapisnica kritériá_vyhodnotenie_ ponúk.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 22. Apríl 2015 22. Apríl 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65028/content/31859/download","filename":"Info o výsledku vyhodnotenia_profil.pdf"}]
Zmluva Zmluva 29. Jún 2015 29. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65004/content/32058/download","filename":"zmluva_allexis_qbsw_26062015.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia_§ 41 ZVO_otvaranie_Ostatne 25. Február 2015 25. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65022/content/32060/download","filename":"Info_§ 41_otváranie_ostatné.pdf"}]
Ponuky uchádzačov OBSW, a.s. 29. Jún 2015 29. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65007/content/32109/download","filename":"20150316-QBSW_ponuka_kriteria.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 29. Jún 2015 29. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65034/content/32010/download","filename":"Zapisnica kritériá_otváranie_ ponúk.pdf"}]
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti 29. Jún 2015 29. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65031/content/31960/download","filename":"Zapisnica ostatné_ otváranie ponúk.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 24. Február 2015 24. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/64998/content/31954/download","filename":"Allexis_SP_EVO_final.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 29. Jún 2015 29. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65001/content/32003/download","filename":"Správa o zákazke § 21 ZVO.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Výzva na predkladanie ponúk 24. Február 2015 24. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65019/content/32005/download","filename":"Výzva_4419-WYS_24.2.2015_final.pdf"}]
Ponuky uchádzačov ANASOFT APR, spol. s r.o. 29. Jún 2015 29. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/65010/content/31866/download","filename":"Kriteria.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.