Obstarávanie

Dodanie 3D súradnicového meracieho prístroja


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
EMP, s.r.o.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
117 480,00
Konečná suma(Bez DPH):
97 900,00
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
38300000-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka tovaru: 3D súradnicový merací prístroj. Prístroj slúži na presné meranie a kontrolu tvaru, rozmerov a tolerancií vyrábaných dielov. Funguje v manuálnom a CNC režime. Tovar musí spĺňať nasledovné podmienky: Portálové prevedenie so vzduchovými ložiskami; Základná monolitná doska, traverza apinola zprírodného granitu; CNC riadenie; Indexovateľná meracia hlava; Referenčná kalibračná gulička vrátane kalibračného protokolu; Kompenzácia teploty; Ovládací software pre meranie 2D,3D kriviek aploch, všetkých odchýlenie tvaru a polohy, možnosť kontroly oproti 3D modelu; Počítačový systém - min. požiadavky: značková zostava globálneho výrobcu, 4-jadrový procesor min. 2GHz, pevný disk min. 300GB, 8GB RAM operačná pamäť, 2GB grafická karta Open-GL, sieťová karta, operačný systém Windows Profesional, 23" LCD monitor, A4 farebná tlačiareň s kopírovaním a s skenovaním; Sada dotykov; Snímací modul; Možnosť pridania skenovacej hlavy a laserovej sondy; Sada pomocných meradiel - digitálne dutinometre trojdotykové, sada s meracím rozsahom 6-150mm; Sada pomocných meradiel - digitálne mikrometre strmeňové, sada s meracím rozsahom 0-200mm. Tam, kde je použitá odvolávka na konkrétny typ produktu je možné ponúknuť aj jeho ekvivalent. Ďalší popis podrobných parametrov bude uvedený v súťažných podkladoch. Začiatok realizácie projektu( a teda aj dodávka tovaru) je plánovaný na obdobie 02/2014, projekt by mal byť ukončený do konca mesiaca 04/2015. V prípade zmien harmonogramu projektu schválených zo strany poskytovateľovi NFP, z ktorého má byť zákazka spolu-financovaná bude platiť daný novo schválený harmonogram. Tovar musí byť v rámci stanoveného obdobia dodaný do120 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, ktorá nadobudne účinnosť po podpísaní zmluvy poskytnutí NFP medzi poskytovateľom pomoci a osobu povinnou a po overení správnosti tohto postupu zadávania zákazky. Súčasťou predmetu zákazky je: dodávka do miesta umiestnenia predmetu zákazky, ktorým je výrobný areál zadávateľa, premiestnenie do miesta umiestnenia logického celku v sídle zadávateľa, miestnosť kontroly, umiestnenie a upevnenie na podloženie pripravené zadávateľom, zapojenie do existujúcich rozvodov médií elektrická energia , vykonanie všetkých východiskových odborných prehliadok, odborných skúšok, tlakových skúšok, a iných požiadaviek na bezpečnú prevádzku stanovené platnou legislatívou EU a SR nutných na prevádzkovanie dodaného tovaru, uvedenie do prevádzky, dodanie návodov na použitie v slovenskom jazyku, zaškolenie obsluhy (3 osoby x 8 hodín), Zadávateľ požaduje záručnú dobu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov od prebratia predmetu zákazky. Ďalšie podrobnosti obsahujú súťažné podklady.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Vladimír Trúchly - TYPOS 1 117 480,00 20% EUR 8. Jún 2015 69387

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva 11. Jún 2015 11. Jún 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/110082/content/52565/download","filename":"Kupna zmluva_3D suradnic.mer.pristroj_podpisana.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk 12. September 2014 12. September 2014 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/110079/content/52479/download","filename":"16_INFO O VYSLEDKU 3D.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.