Obstarávanie

Implementácia zmenových požiadaviek do ISSZ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
749 390,00
Konečná suma(Bez DPH):
624 491,66
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72200000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena

Opis obstarávania

Zámerom projektu je implementácia úprav funkcionalít do existujúceho Informačného systému služieb zamestnanosti (ďalej aj ISSZ). Funkcionality zasahujú do existujúceho systému, čo si vyžaduje úpravu pôvodných v súčasnosti používaných funkcionalít, ktoré je potrebné upraviť v súlade s požiadavkami na používanie systému IS SZ. Zmeny sú vyvolané tak organizačnými a legislatívnymi zmenami na strane Objednávateľa ako aj potrebou zabezpečenia procesu bezpapierovej komunikácie a zvýšenie efektívnosti komunikácie medzi referentmi. Ďalšie ciele projektu: Úprava funkcionality v rámci ISSZ na zabezpečenie vydávania jednotných dokumentov na báze MS WORD. Úprava funkcionality v rámci ISSZ na zabezpečenia procesu prepojenia vzdelávacích subjektov a podporované činnosti uchádzača o zamestnanie pri voľbe druhu pracovnej činnosti, rekvalifikácie. Zvýšenie efektívnosti komunikácie medzi referentmi úpravou a rozšírením kolaboračného systému na správu agendy projektových tímov. Vypracovanie funkčnej špecifikácie (ďalej aj FŠ) na rozšírenie existujúcich funkcionalít samoobslužnej zóny na úradoch práce, sociálnych vecí a rodiny s prepojením na UPVS (Ústredný portál verejnej správy). Vypracovanie FŠ na rozšírenie existujúcich funkcionalít ISSZ na zabezpečenie procesu bezpapierovej komunikácie s klientom úradu práce, sociálnych vecí a rodiny.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Atos IT Solutions and Services s.r.o. 1 749 390,00 20% EUR 19. Január 2015 71523

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Informácia o zverejnení zmluvy Informácia o zverejnení zmluvy 12. Február 2015 12. Február 2015 []
Správa o zákazke Správa o zákazke 12. Február 2015 12. Február 2015 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/542195/content/195771/download","filename":"sprava o zakazke.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia 23. Marec 2016 23. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636874/content/612177/download","filename":"Suma skutočne uhradeného plnenia.pdf"}]
Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy Dokument o dodaní a prebratí plnenia Zmluvy o službách č.314/OMIS/2014 23. Marec 2016 23. Marec 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/636869/content/612023/download","filename":"Dokument o dodaní a prebratí plnenia zmluvy.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.