Obstarávanie

Pravidelné odborné prehliadky, odborné skúšky a opravy výťahov a zdvíhacích zariadení.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
134 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
134 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50750000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom tejto zákazky na poskytnutie služby je vykonávanie pravidelných odborných prehliadok, pravidelných odborných skúšok a opráv výťahov a zdvíhacích zariadení v zmysle platnej právnej úpravy s cieľom zabezpečiť ich bezporuchovú a bezpečnú prevádzku. Zákazka zahŕňa aj poskytnutie asistencie (súčinnosti) pri opakovaných úradných skúškach zdvíhacích zariadení v zmysle platnej právnej úpravy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí oddiel IV. s názvom Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
OTIS Výťahy, s.r.o. 2 134 000,00 Neuvedené EUR 16. Marec 2017 81787

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia zo zmluvy za sledované obdobie od 17.03.2017 do 31.12.2017 24. Január 2018 24. Január 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/933360/content/730536/download","filename":"SSUPzZ - sledované obdobie od 17.03.2017 do 31.12.2017 - zo dňa 24.01.2018.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnice z otvárania ponúk v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 17. Marec 2017 17. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790036/content/645966/download","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk a ostatných častí ponúk, označených ako OSTATNÉ - 19.12.2016.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790036/content/645967/download","filename":"Zápisnica z otvárania častí ponúk, označených ako KRITÉRIÁ - 31.01.2017.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke podľa § 24 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. 17. Marec 2017 17. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790034/content/645951/download","filename":"Správa o zákazke.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podkladsy - Príloha č. 7A - Časť I. JED-u: Informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa vo formáte .pdf. 2. December 2016 2. December 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743945/content/511658/download","filename":"Príloha č. 7A - Časť I. JEDu.pdf"}]
Suma skutočne uhradeného plnenia Suma skutočne uhradeného plnenia zo zmluvy za obdobie od 01.01.2018 do 31.12.2018 23. Január 2019 23. Január 2019 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3020285/content/905365/download","filename":"SSUPzZ - sledované obdobie od 01.01.2018 do 31.12.2018.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 2. December 2016 2. December 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510977/download","filename":"Titulná strana SP.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510978/download","filename":"Súťažné podklady.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510979/download","filename":"Príloha č. 1 - Technická špecifikácia technických zariadení zdvíhacích.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510981/download","filename":"Príloha č. 1A - Harmonogram (interval) a počet odborných prehliadok, odborných skúšok, úradných skúšok ZZ..pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510982/download","filename":"Príloha č. 2 Identifikácia uchádzača a návrh na plnenie kritérií.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510985/download","filename":"Príloha č. 2A - Zoznam ZZ K NR SR - Vykonanie pravidelných odborných prehliadok ZZ..pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510986/download","filename":"Príloha č. 2B - Zoznam ZZ K NR SR - Vykonanie pravidelných odborných skúšok ZZ..pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510987/download","filename":"Príloha č. 2C - Zoznam ZZ K NR SR - Poskytnutie asistencie (súčinnosti) pri opakovaných úradných skúškach ZZ..pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510989/download","filename":"Príloha č. 2D - Vykonanie predpokladaného počtu normohodín opravárenských prác ZZ. .pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510992/download","filename":"Príloha č. 3 Plná moc.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510994/download","filename":"Príloha č. 4 Identifikácia uchádzača.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510996/download","filename":"Príloha č. 5A Vyhlásenie uchádzača (FO,PO).pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/510998/download","filename":"Príloha č. 5B Vyhlásenie uchádzača (skupina dodávateľov).pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/511000/download","filename":"Príloha č. 6 Návrh Rámcovej zmluvy o dielo.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/511002/download","filename":"Príloha č. 7 - Vzor štandardného formulára JED-u vo formáte .pdf..pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/743841/content/511004/download","filename":"Príloha č. 8 Vyhlásenie uchádzača o využití subdodávateľov.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača - OTIS Výťahy, s.r.o. 17. Marec 2017 17. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790045/content/645992/download","filename":"OTIS Výťahy, s.r.o. - Ponuka.pdf"}]
Zápisnica Zápisnice o vyhodnotení ponúk v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 17. Marec 2017 17. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790043/content/645980/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek ver. obstarávateľa na predmet zákazky - 20.01.2017.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790043/content/645981/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk - 31.01.2017.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790043/content/645982/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia ponúk po postupe podľa § 55 ods. 1 - 21.02.2017.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 20. Január 2017 20. Január 2017 []
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnice o posúdení splnenia podmienok účasti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 17. Marec 2017 17. Marec 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790040/content/645975/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti - 20.01.2017.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/790040/content/645976/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti po postupe podľa § 55 ods. 1 zo dňa 21.02.2017.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov podľa § 55 ods. 2 ZVO 22. Február 2017 22. Február 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/782259/content/598250/download","filename":"Profil - Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk a poradie uchádzačov.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Rámcová zmluva o dielo č. 68/2017 K NR SR 17. Marec 2017 17. Marec 2017 []
Zoznam subdodávateľov Zoznam subdodávateľov - sledované obdobie od 17.03.2017 do 31.12.2017 31. Január 2018 31. Január 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/938194/content/742078/download","filename":"Zoznam subdodávateľov - obdobie od 17.03.2017 do 31.12.2017.pdf"}]
Informácia o otváraní ponúk Informácia o otváraní ponúk 13. December 2016 13. December 2016 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.