Obstarávanie

Informačný systém Elektronické služby Národného bezpečnostného úradu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národný bezpečnostný úrad
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
18 687 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
15 573 166,66
Zaplatené:
83.33%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72000000-5
Elektronická aukcia:
Áno
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 9 % Cena za osobohodinu v Eur vrátane DPH - expert pre testovanie a nasadenie IS ES
  • 7 % Cena za osobohodinu v Eur vrátane DPH - expert pre analýzu a návrh riešenia IS ES
  • 25 % Cena za dodávku tovarov IS ES v Eur vrátane DPH
  • 20 % Cena za poskytnutie služieb podpory IS ES v bežnom prevádzkovom roku v Eur vrátane DPH
  • 18 % Cena za osobohodinu v Eur vrátane DPH - expert pre implementáciu IS ES
  • 10 % Lehota poskytnutia služieb budovania IS ES v dňoch
  • 10 % Lehota dodania tovarov IS ES v dňoch
  • 1 % Cena za osobohodinu v Eur vrátane DPH - expert pre podporné aktivity

Opis obstarávania

Predmetom zákazky v rámci projektu podporovaného zo štrukturálnych fondov Európskej únie je, bez ohľadu na existujúce SW licencie alebo HW komponenty vo vlastníctve verejného obstarávateľa, komplexná dodávka a podpora prevádzky Informačného systému Elektronické služby Národného bezpečnostného úradu (ďalej len "IS ES) spôsobilého poskytovať eGov služby minimálne v rozsahu podľa Čiastkovej štúdie uskutočniteľnosti Elektronické služby Národného bezpečnostného úradu zverejnenej na "http://informatizácia.sk/ext_doc-prilohy-k-pv-na-np_elektronicke-sluzbynarodneho-bezpecnostneho-uradu/15860c" (ďalej len "štúdia) a chrániť spracované utajované skutočnosti podľa zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon č. 215/2004 Z.z.") počas trvania rámcovej dohody uzavretej s jedným uchádzačom na 7 rokov. Súčasťou predmetu zákazky nie je dodávka tovarov a poskytnutie služieb súvisiacich s publicitou projektu. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Disig, a.s. 3 18 687 800,00 20% EUR 9. Jún 2017 84540

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Správa o zákazke Správa o zákazke "Informačný systém Elektronické služby Národného bezpečnostného úradu" 15. Jún 2017 15. Jún 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/833880/content/628321/download","filename":"Sprava o zakazke IS ES.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 15. Jún 2017 15. Jún 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/833908/content/628490/download","filename":"Zapis z otvarania ponuk OSTATNE.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/833908/content/628491/download","filename":"Zapis z otvarania ponuk KRITERIA_1.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/833908/content/628492/download","filename":"Zapis z otvarania ponuk KRITERIA_2.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní 19. Apríl 2016 19. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/648061/content/427147/download","filename":"Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - Kritéria.pdf"}]
Iný dokument k zákazke Informácia týkajúca sa splnenia povinnosti podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní 5. Apríl 2016 5. Apríl 2016 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/641100/content/679967/download","filename":"Informácia týkajúca sa splnenie povinnosti podľa § 41 ods.1 zákona o VO.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica o vyhodnotení ponúk 15. Jún 2017 15. Jún 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/833912/content/628516/download","filename":"Zapisnica o vyhodnoteni ponuk.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Rámcová dohoda č. 587/2017/SEP/OMTZ-148 15. Jún 2017 15. Jún 2017 []
Zápisnica o posúdení splnenia podmienok účasti Zápisnica z vyhodnotenia splnenia podmienok účasti 15. Jún 2017 15. Jún 2017 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/833897/content/628442/download","filename":"Zapisnica_z_vyhodnotenia_splnenia_podmienok_účasti.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.