Obstarávanie

„Stravovanie zamestnancov – papierové stravné poukážky“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Kolárovo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
345 600,00
Konečná suma(Bez DPH):
345 600,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55523000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

1. Predmet zákazky je zadefinovaný v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon) zákazka na poskytnutie služby s predmetom podrobne vymedzeným v týchto súťažných podkladoch (ďalej len týchto SP). Predmetom zákazky pod názvom: Stravovanie zamestnancov papierové stravné poukážky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 87/2009 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov formou papierových stravných poukážok, v zmluvných stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravné poukážky uchádzača. 2. Papierová stravná poukážka musí byť označená nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jej platnosti, číselným alebo čiarovým kódom, termoaktívnym bodom a vodotlačou.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
LE CHEQUE DEJEUNER s.r.o 2 345 600,00 Neuvedené EUR 16. August 2018 99131

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Zmluva Zmluva UP Slovensko s.r.o. 24. August 2018 24. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1025246/content/830240/download","filename":"zmluva_.pdf"}]
Správa o zákazke Správa o zákazke 24. August 2018 24. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1025062/content/830239/download","filename":"Správa o zákazke podľa §24.pdf"}]
Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk Informácia o vyhodnotení ponúk 8. August 2018 8. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1019535/content/806344/download","filename":"Oznámenie uchádzačovi - prijal.pdf"},{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1019535/content/806345/download","filename":"Oznámenie uchádzačovi - 1neprijal.pdf"}]
Súťažné podklady Súťažné podklady 27. Jún 2018 27. Jún 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/999289/content/690128/download","filename":"Súťažné podklady stravné lístky Kolárovo.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača DOXX - STRAVNÉ LÍSTKY, spol. s.r.o. 24. August 2018 24. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1019267/content/830236/download","filename":"Súťažná ponuka - kópia.pdf"}]
Zápisnica z otvárania ponúk Zápisnica z otvárania ponúk 24. August 2018 24. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1025058/content/830237/download","filename":"Zápisnica z otvárania ponúk.pdf"}]
Zápisnica Zápisnica z vyhodnotenia ponúk 24. August 2018 24. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1025060/content/830238/download","filename":"Zápisnica z vyhodnotenia.pdf"}]
Ponuky uchádzačov Ponuka uchádzača Up Slovensko, s.r.o. 24. August 2018 24. August 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/1019266/content/830235/download","filename":"Ponuka.pdf"}]
Informácia o zverejnení zmluvy Zverejnenie zmluvy Up Slovensko, s.r.o. 24. August 2018 24. August 2018 []

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.