Obstarávanie

Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete pre žiakov a zamestnancov Gymnázia Andreja Sládkoviča, Komenského 18, 974 01 Banská Bystrica


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Gymnázium Andreja Sládkoviča
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
468 000,00
Konečná suma(Bez DPH):
468 000,00
Zaplatené:
100.0%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55520000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Áno
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky bolo Zabezpečenie stravovania a doplnkového predaja v bufete podľa časti B.Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej len SP) a v prílohách SP. Súčasťou zákazky je zabezpečenie: - stravovania, ktoré sa musí realizovať v zariadení v správe verejného obstarávateľa, s priemerným počtom denne vydaných jedál 250 (v ojedinelých prípadoch maximálne 400) pre žiakov, zamestnancov, bývalých zamestnancov a iných osôb s jeho súhlasom, a to výdaj stravy s obsluhou, bezhotovostnou platbou (prostredníctvom ISIC karty, resp. čipu jednotlivých stravníkov), resp. vo výnimočných prípadoch aj hotovostnou platbou, - doplnkového predaja v bufete formou hotovostnej platby, ktorý je nezariadený, úspešný uchádzač musí dodať a používať vlastné vybavenie; - občerstvenia, resp. stravovania s obsluhou pri rôznych akciách, prípadne plánovaných podujatiach organizovaných verejným obstarávateľom pre účastníkov školení, porád, súťaží verejného obstarávateľa.

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
DONLY - PENZIÓN - FAJNNE, s.r.o. 2 468 000,00 Neuvedené EUR 7. Január 2019 238864

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Typ dokumentu Názov Dátum zverejnenia Dátum úpravy Files Súbory
Súťažné podklady Informácia o uložení súťažných podkladov 27. November 2018 27. November 2018 [{"file_url":"/vyhladavanie-dokumentov/document/3009771/content/885052/download","filename":"informacia o ulozeni podkladov a zverejnovani dokumentov.pdf"}]

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.