Projektové práce v tomto stavebnom objekte sa zaoberajú dopravným napojením záujmového územia na jestvujúcu štátnu cestu č. III/5481. ; Prístupová komunikácia je projektovaná vo funkčnej triede C3, kategórie MO 6,5/30 so šírkou jazdného pruhu 2,75m bez chodníkov na základe územného plánu.; Projektovaná komunikácia bude slepá s otočkou tvaru „T“ na konci vetvy „B“.; Vetva „A“ bude ukončená bez otočky, pričom na otáčanie bude slúžiť vetva „B“. ; Prístupy na jednotlivé pozemky budú priamo z navrhovanej prístupovej komunikácie resp. cez projektovaný tvárnicový odvodňovací rigol. Vetva „A“ sa zrealizuje v prvej etape a vetva „B“ bude realizovaná v druhej etape.; Účelom stavby je vybudovanie dopravného napojenia záujmového územia pre možnosť realizácie vjazdov na jednotlivé pozemky v danej lokalite.; Sú rešpektované požiadavky investora stavby, technologické a hygienické požiadavky na ochranu spodných vôd ako aj príslušné STN EN.; Vozovka prístupovej komunikácie sa zrealizuje ako asfaltobetónová a vozovka vjazdov na pozemky ako dláždená – trvalé a štrková – dočasné vjazdy.; Nutné je zabezpečiť parametre na konštrukčnej pláni pre možnosť budovania dopravných plôch, pričom (pod konštrukčnou skladbou vozovky) je požadované Edef,2 ³ 45MPa + E2 / E1 ≤ 2,5. ; Pri nesplnení parametrov sa uvažuje s vápennou stabilizáciou (predpoklad 25cm) resp. geomrežami, pričom potrebu je potrebné preukázať hutniacim pokusom priamo na stavbe (pre danú lokalitu sa predpokladá na základe IG prieskumu pre RD potreba vápennej stabilizácie).; V rámci tohto stavebného objektu sa projekt dopravne zaoberá nasledovnými prácami :; • zemné práce pre spodnú stavbu ciest ; • vybudovanie asfaltobetónovej vozovky pre automobily; • vybudovanie dláždenej vozovky pre automobily (trvalý vjazd na pozemok); • vybudovanie štrkovej vozovky pre automobily (dočasné vjazdy na pozemok); • vybudovanie tvárnicového odvodňovacieho rigolu (TBM 1-60); • realizácia odvodňovacieho žľabu DN 200mm; • úprava okolia dopravných plôch (zelené plochy); Práce sa budú vykonávať v úzkej súčinnosti s ďalšími stavebnými objektmi v rámci stavby.; Výškové riešenie projektovanej prístupovej komunikácie je potrebné koordinovať s jestvujúcimi podzemnými rozvodmi na základe ich presného zamerania (smerovo i výškovo) priamo na stavbe, ktoré zabezpečí ich prípadnú úpravu (prekrytie nosnou armovanou doskou, obetónovanie a podobne). ; Potreba a spôsob chránenia a prípadné úpravy, či preloženia jestvujúcich sietí vyplynú po ich presnom zameraní smerovom a výškovom priamo na stavbe a budú v prípade potreby konzultované s projektantom a riešené v rámci jednotlivých stavebných objektov.; Odvodnenie povrchových vôd z prístupovej komunikácie je uvažované pomocou pozdĺžnych a priečnych spádov do projektovaného tvárnicového odvodňovacieho rigolu a odvodňovacieho žľabu DN 200mm zaústeného cez výustný objekt (samostatný SO) do jestvujúceho potoka.; Búracie práce; Budú realizované v nevyhnutnej miere pre možnosť napojenia prístupovej komunikácie. Odvoz sute sa predpokladá na skládku pri vzialenosti do 10km podľa inštrukcií investora.; V rámci tohto stavebného objektu sa vybúra :jestvujúca AB vrstva (predpoklad 5cm) : cca 13m2; Vozovka dopravných plôch; Prístupová komunikácia sa zrealizuje ako obojsmerná vo funkčnej triede C3, kategórie MO 6,5/30 so šírkou jazdného pruhu 2,75m.; Vozovka pre automobily bude lemovaná zo stany chodníka a zelene chodníkovým betónovým obrubníkom ABO 1-15 resp. tvárnicovým odvodňovacím rigolom. ; Vozovka trvalého vjazdu na pozemok bude zo strany zelene lemovaná záhonovým betónovým obrubníkom ABO 4-5. ; Pri presnej lokalizácii vjazdov na jednotlivé pozemky sa obrubníky uložia ako zošikmené – vyrieši stavba a vjazdy na pozemky sa urobia v spáde od projektovanej komunikácie na jednotlivé pozemky, kde bude zrážková voda vyvedená priamo na upravený terén pozemkov.; Konštrukčné skladby vozoviek; Zrealizuje sa samotná vozovka prístupovej komunikácie, pričom bude roíbená na etapy. V prvej etape sa urobí vetva „A“ a v druhej etape sa urobí vetva „B“. ; Zrealizuje sa aj jeden trvalý vjazd na pozemok napojený na štátnu cestu III/5481 a tri dočasné vjazdy napojené na štátnu cestu III/5481.; Pod konštrukčnou skladbou dopravných plôch sa podľa potreby (nesplnenie parametrov) urobí vápenná stabilizácia (prítomnosť ílov), prípadne sa použijú geomreže. ; Pred celoplošnou realizáciou dopravných plôch je potrebné urobiť na konštrukčnej pláni pod konštrukčnou skladbou vozovky hutniaci pokus pre overenie parametrov Edef,2 ³ 45MPa + E2 / E1 ≤ 2,5. ; Na základe IG prieskumu na záujmovom území sa predpokladá použitie vápennej stabilizácie v hrúbke 25cm.; Lemovanie dopravných plôch; Projektované dopravné plochy pre vozidlá budú v styku so zeleňou lemované stojatým betónovým obrubníkom ABO 1-15 uloženým do betónového lôžka s bočnou betónovou oporou, vyvýšeným 10cm nad vozovku; resp. zapusteným do telesa vozovky (v prípade súbehu s odvodňovacím rigolom resp. zošikmeným v miestach vjazdu na jednotlivé pozemky – rieši stavba). Celková dĺžka uloženia obrubníkov ABO 1-15 bude cca 235m, pričom cca 176m bude vyvýšených 10cm nad vozovku a cca 59m bude zapustených.; Na uloženie obrubníkov sa použije betónové lôžko naviac oproti cenníkovej položke o celkovej kubatúre cca 0,15m3. ; Projektované trvalé vjazdy na pozemky budú v styku so zeleňou lemované stojatým betónovým obrubníkom ABO 4-5 uloženým do betónového lôžka s bočnou betónovou oporou, zapusteným do telesa vozovky chodníka.; Celková dĺžka uloženia obrubníkov ABO 4-5 bude cca 27m. Dočasné vjazdy na pozemok nebudú lemované obrubníkmi a po ukončení stavby sa zrušia.; Na odvodnenie projektovaných dopravných plôch cez projektovaný tvárnicový odvodňovací rigol cez výustný objekt (samostatný SO) do jestvujúceho potoka sa použijú pozdĺžne a priečne spády. ; Odvodňovací rigol z tvárnic TBM 1-60 sa osadí v dĺžke cca 75,60m do betónového lôžka hrúbky 10cm a štrkového lôžka hrúbky 10cm. ; Pri prechode cez otočku na konci vetvy „B“ sa odvodňovací rigol z tvárnic prepojí odvodňovacím žľabom DN 200mm, ktorý pokračuje popri západnej strane vetvy „B“ až po predĺženú hranu rodinného domu na parcele č. 5257/7 v celkovej dĺžke cca 44,50m. ; Trvalé vjazdy na pozemky budú vyspádované od projektovanej komunikácie na jednotlivé pozemky s tým, že zrážkové vody budú odvedené na upravený terén v rámci jednotlivých pozemkov.; Zemné práce; Na záujmovom území bol urobený inžiniersko-geologický prieskum a zemné práce sa vykonajú prevažne v zemine 3.triedy ťažiteľnosti a nebudú ovplyvnené podzemnou vodou. Predpoklady je potrebné potvrdiť priamo na stavbe pred začatím prác. ; Zemné práce pre spodnú stavbu ciest budú pozostávať z výkopov, zhutnených násypov a úpravy pláne so zhutnením. Ďalej sa urobí zhutnenie na konštrukčnej pláni (pod konštrukčnou skladbou vozoviek). ; Pred celoplošnou realizáciou zemných prác je potrebné overiť hutniacim pokusom priamo na stavbe možnosť dosiahnuť predpísané parametre. Podľa IG prieskumu sa predpokladá použitie vápennej stabilizácie v hrúbke 25cm; Po ukončení prác sa okolie upraví zahumusovaním hrúbky 15cm a zatrávnením parkovou zmesou.; Zemné práce je potrebné realizovať podľa tohto postupu :; • po výkopových prácach na potrebnú úroveň sa pláň zhutní vibračným valcovaním, vykonajú sa merania. Požadované Edef,2 45MPa + E2 / E1 ≤ 2,5 postupovať podľa konštrukčných skladieb vozoviek. Skúšky vykonávať v zmysle požiadaviek normy STN 72 10 02 a STN 72 10 06. ; • ak sa parameter nedosiahne, použije sa vápenná stabilizácia (predpoklad 25cm) resp. geomreže. Jednotlivé postupy vyplynú z podmienok priamo na stavbe (hutniaci pokus) a budú sa v prípade potreby konzultovať s projektantom.; • pri úprave plôch, ktoré budú nespevnené (terén resp. zelené plochy) nie je potrebné dosiahnuť hodnoty parametra Edef.2.; • zhutnené násypy je potrebné robiť zo zeminy kategórie min. „vhodná“ resp. použiť štrkodrvu. Predpokladá sa, že sa využije zemina z výkopov v rámci stavby. ; • skúšky vykonávať v zmysle požiadaviek normy STN EN 72 10 02 a STN EN 72 10 06.; • zhutnenie pláne pod konštrukčnou skladbou vozovky požadujem s Edef.2 45MPa + E2/ E1 ≤ 2,5; • miera zhutnenia na konštrukčnej pláni (pod konštrukčnou skladbou vozoviek podľa vzorových priečnych rezov) bude 100% PS pri zemine resp. ID = 0,75 pri použití štrkodrvy.; • zabudovanie materiálu vzhľadom na konkrétne podmienky bude sledovať stavebný dozor za investora. Tieto kubatúry sa budú konzultovať na úrovni objednávateľ – dodávateľ.; Zemné práce budú podľa predpokladu zahŕňať :; • odhumusovanie záujmového územia v hrúbke 15cm – cca 1 368m2; • výkop pre spodnú stavbu ciest v zemine 3. tr. ťažiteľnosti – cca 115m3; • zhutnené násypy – cca 35m3; • úprava pláne so zhutnením – cca 953m2; • úprava pláne bez zhutnenia (príprava pre zelené plochy) – cca 496m2; • odvoz prebytočného výkopu (predpoklad do 10km) – cca 80m3; • uloženie výkopu na skládku – cca 80m3; • zahumusovanie hr. 15cm – cca 496m2; • zatrávnenie parkovou zmesou 0,03kg/m2 - cca 796m2; Dopravná situácia po zrealizovaní stavby; Dopravné napojenie a dopravná obsluha záujmového územia sa rieši kolmým napojením tvaru „T“ obojsmernej príjazdovej komunikácie funkčnej triedy C3, kategórie MO 6,5/30 s jazdným pruhom šírky 2,75m na štátnu cestu III/5481.; Dopravný pohyb v rámci záujmového územia bude riadený zvislými dopravnými značkami. Zvislé dopravné značenie je súčasťou výkresovej časti PD – viď. situácia.; Dopravné značenie; Trvalé dopravné značenie : Dopravné značenie po výstavbe prístupovej komunikácie bude zabezpečené osadením nových zvislých dopravných značiek, pričom ak je dopravná značka v blízkosti jestvujúceho stĺpu resp oplotenia, osadí sa na tieto konštrukcie. Osadenie značiek je zrejmé zo situácie.; Dočasné dopravné značenie : Počas výstavby napojenia prístupovej komunikácie na štátnu cestu č. III/5481 je potrebné robiť dočasné dopravné značenie, pričom pre tento prípad je spracované vo výkresovej časti PD.; Vplyv stavby na životné prostredie; V rámci tohto stavebného objektu nebude stavebnou činnosťou ohrozené životné prostredie, vzhľadom na to, že nevzniknú stavebné odpady, ktoré ostanú na záujmovom území po ukončení stavby a majú znečisťujúci charakter. ; Do úvahy prichádzajú iba búracie práce (stavebná suť) a zemné práce (výkopová zemina). Katalóg odpadov - Vyhláška č.284 kategorizuje takýto odpad ako kategóriu odpadu – O.; Odpady vznikajúce zo stavebného procesu; 1. skupina Búracie práce (stavebná suť - 17 01) a výkopová zemina neznečistená škodlivinami (17 05 06) bude následne odvezená a odborne uložená na najbližšiu riadenú skládku podľa inštrukcií investora pri predpokladanej vzdialenosti do 10km.; 2. skupina Odpad, ktorý vznikne z použitých stavebných materiálov (zmesi betónu, bituménové zmesi a pod.) môže byť použitý priamo na stavbe v rámci terénnych úprav resp. ako podkladový materiál; na spevnenie prístupových ciest a pod., čo je nutné zahrnúť do projektu organizácie výstavby a vopred počítať s určením použitia týchto odpadov. Prípadný nepotrebný odpad bude odvezený a odborne uložený na najbližšiu riadenú skládku podľa inštrukcií investora pri predpokladanej vzdialenosti do 10km.; 3. skupina Odpad z obalových materiálov použitých stavebných hmôt v rámci stavby kategórie „O“; 15 01 01 obaly z papiera a lepenky, 15 01 02 obaly z plastov, 15 01 03 obaly z dreva, 15 01 04 obaly z kovu, 15 01 06 zmiešané obaly; V prípade vzniku takýchto odpadov je potrebné zriadiť v rámci stavby zberné miesto, kde sa budú uvedené druhy odpadov zhromažďovať a následne budú odovzdané (odvezené) na recykláciu.; Vplyv na ovzdušie; Počas výstavby budú vplývať na okolité ovzdušie stavebné mechanizmy a motorové vozidlá jednak výfukovými plynmi zo spaľovania motorovej nafty, emisiami prepravovaných práškových stavebných materiálov (cement, piesok, a pod.) a tiež emisiami prachu pohybom vozidiel po komunikáciách a teréne.; Tieto vplyvy sa budú eliminovať používaním vozidiel a motorov v dobrom technickom stave a s pravidelnými emisnými kontrolami, obmedzeným používaním cementu a ďalších práškových zmesí, dovozom betónu domiešavačmi z externých veľkokapacitných výrobných jednotiek, ; prípadne skladovaním práškových materiálov v uzatvorených kontajneroch a tesných obaloch, zakrytím plachtou pri voľnom skladovaní a opatrnou manipuláciou. ; Emisie z pohybu dopravných prostriedkov sa budú obmedzovať pravidelným čistením kolies vozidiel od nánosov blata, čistením komunikácií a ich udržiavaním v bezprašnom stave polievaním v letných mesiacoch.; Bezpečnosť a ochrana zdravia; Spoločnosť realizujúca dodávku, musí investorovi predložiť spracovaný technologický postup prác, ktorý musí byť v súlade so všeobecne platnými predpismi o ochrane zdravia pri práci.; Pre prácu a pohyb osôb v priestoroch staveniska platia všeobecne platné predpisy pre dodržiavanie BOZP pri práci, ktoré môžu byť spresnené v niektorých oblastiach osobitnými internými predpismi a smernicami vydanými investorom.; Každý dodávateľ stavebných prác musí byť v zmysle týchto predpisov poučený a musí ich počas svojej činnosti na stavbe dodržiavať. ; Spôsob dodržiavania pravidiel BOZP počas výstavby môže byť spresnený na základe požiadavky objednávateľa (investora). ; Na základe toho môžu byť zodpovední pracovníci dodávateľa stavby ako aj zodpovední pracovníci jeho subdodávateľov preškolení kompetentnými pracovníkmi investora a títo musia potom následne poučiť a preškoliť svojich pracovníkov.; Zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri realizácii stavebných prác na budúcom stavenisku bude dosiahnuté dodržiavaním opatrení a požiadaviek najmä nasledujúcich predpisov pri realizácii stavby:; 4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenia Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu; 4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané; 4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku; 5. Platobné podmienky:
Technické vlastnosti: Asfaltové zmesi. Požiadavky na materiály. Časť 1: Asfaltový betón, Hodnota / charakteristika: STN EN 13108-1; Technické vlastnosti: Stavba vozoviek. Postreky, nátery a membrány, Hodnota / charakteristika: STN 73 6129; Technické vlastnosti: Stavba vozoviek. Kamenivo stmelené hydraulickým spojivom, Hodnota / charakteristika: STN 73 6124 ; Technické vlastnosti: Nestmelené zmesi, Hodnota / charakteristika: STN EN 13285; Technické vlastnosti: Stavba vozoviek. Dlažby a dielce. Časť 1: Kryty z dlažieb, Hodnota / charakteristika: STN 73 6131-1; Technické vlastnosti: Skušky zhutnenia, Hodnota / charakteristika: STN 72 10 02 a STN 72 10 06; Technické vlastnosti: Nariadenie vlád o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko , Hodnota / charakteristika: SR č.396/2006 Z.z. ; Technické vlastnosti: Slovenského úradu bezpečnosti práce a Slovenského banského úradu, Hodnota / charakteristika: vyhl. SÚBP a SBÚ č.374/1990 Zb; Technické vlastnosti: Vyhláška Slovenského úradu bezpečnosti práce, ktorou sa určujú základné požiadavky na zaistenie bezpečnosti práce a technických zariadení, Hodnota / charakteristika: vyhl. SÚBP č.59/1982 Zb.,; Technické vlastnosti: VYHLÁŠKA Federálneho výboru pre životné prostredie, Ministerstva životného pro, Hodnota / charakteristika: vyhl.č.378/1992 Zb. §22 (ST); Technické vlastnosti: Nariadenie vlády SR o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko, Hodnota / charakteristika: SR č.510/2001 Z. z. ; Technické vlastnosti: Zákon o technických požiadavkách na výrobky ustanovuje základné povinnosti dodávateľov stavebných prác, povinnosti pri odovzdávaní staveniska a príprave stavieb., Hodnota / charakteristika: Zákon č. 90/1998 Z.z; Technické vlastnosti: Zemné práce. Všeobecné ustanovenia, Hodnota / charakteristika: ČSN 73 3050 ; Technické vlastnosti: Zákony :, Hodnota / charakteristika: STN 736005, STN 386410, STN 386413, STN 386415, § 56, 57 Zákona 656/2004 Z.z.; Technické vlastnosti: ministerstva práce , sociálnych vecí a rodiny SR na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, bezpečnosti tlakových, zdvíhacích, elektrických a plynových zariadení a o odbornej spôsobilosti, Hodnota / charakteristika: Vyhláška č.718 /2002 ; Technické vlastnosti: o bezpečnosti práce a technických zariadení pri stavebných prácach, Hodnota / charakteristika: Vyhláška č.147 /2013 Zb. ; Technické vlastnosti: o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, Hodnota / charakteristika: Zákon č.124/2006 Z.z. ; Technické vlastnosti: o inšpekcií práce , Hodnota / charakteristika: Zákon č.125/2006 Z.z; Technické vlastnosti: o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko , Hodnota / charakteristika: Nariadenie vlády SR č.396/2006 Z.z.
Technické vlastnosti: Odstránenie asfaltového podkladu alebo krytu frézovaním, v ploche do 500 m2,pruh do 750 mm,hr.50 mm, -0,12700t, Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 13,00; Technické vlastnosti: Odstránenie ornice s premiestn. na hromady, so zložením na vzdialenosť do 100 m a do 1000 m3, Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 205,20; Technické vlastnosti: Výkop v zemníku na suchu v horninách 1-2, do 100 m3, Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 74,40; Technické vlastnosti: Odkopávka a prekopávka nezapažená pre cesty, v hornine 3 nad 100 do 1000 m3, Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 115,00; Technické vlastnosti: Odkopávky a prekopávky nezapažené pre cesty. Príplatok za lepivosť horniny 3 , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 115,00; Technické vlastnosti: Vodorovné premiestnenie výkopku z horniny 1-4 nad 20-50m , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 74,40; Technické vlastnosti: Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4 v množstve do 100 m3 na vzdialenosť do 3000 m , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 80,00; Technické vlastnosti: Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4 v množstve do 100 m3, príplatok k cene za každých ďalšich a začatých 1000 m , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 560,00; Technické vlastnosti: Nakladanie neuľahnutého výkopku z hornín tr.1-4 nad 100 do 1000 m3 , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 205,20; Technické vlastnosti: Uloženie sypaniny do násypu súdržnej horniny s mierou zhutnenia nad 96 do 100 % podľa Proctor-Standard , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 35,00; Technické vlastnosti: Uloženie sypaniny na skládky nad 100 do 1000 m3 , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 285,20; Technické vlastnosti: Poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo (17 05) ostatné , Jednotka: t, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 828,00; Technické vlastnosti: Založenie trávnika parkového výsevom v rovine do 1:5 , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 496,00; Technické vlastnosti: Trávové semeno, Jednotka: kg, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15,326; Technické vlastnosti: Úprava pláne v zárezoch v hornine 1-4 bez zhutnenia , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 496,00; Technické vlastnosti: Úprava pláne v zárezoch v hornine 1-4 so zhutnením , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 953,00; Technické vlastnosti: Rozprestretie ornice na svahu so sklonom nad 1:5, plocha do 500 m2,hr.nad 100 do 150 mm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 496,00; Technické vlastnosti: Obrobenie pôdy bránením v rovine alebo na svahu do 1:5 , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 496,00; Technické vlastnosti: Obrobenie pôdy hrabaním v rovine alebo na svahu do 1:5 , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 496,00; Technické vlastnosti: Zhotovenie podkladu zo zeminy stabilizovanej cementom S II, systém Road Mix,hr.200 mm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 692,00; Technické vlastnosti: Štrkopiesok drvený 0-45 n , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 138,40; Technické vlastnosti: Podklad alebo podsyp zo štrkopiesku s rozprestretím, vlhčením a zhutnením po zhutnení hr.150 mm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 46,30; Technické vlastnosti: Podklad alebo podsyp zo štrkopiesku s rozprestretím, vlhčením a zhutnením po zhutnení hr.200 mm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73,00; Technické vlastnosti: Podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením, hr.po zhutnení 150 mm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 46,30; Technické vlastnosti: Podklad zo štrkodrviny s rozprestrením a zhutnením, hr.po zhutnení 200 mm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 765,00; Technické vlastnosti: Postrek asfaltový spojovací bez posypu kamenivom z asfaltu cestného v množstve od 0, 50 do 0,70 kg/m2 , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1397,00; Technické vlastnosti: Betón asfaltový po zhutnení II.tr. jemnozrnný AC 8 (ABJ), strednozrnný AC 11 (ABS) alebo hrubozrnný AC 16 (ABH) hr.50mm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 705,00; Technické vlastnosti: Betón asfaltový po zhutnení II.tr. jemnozrnný AC 8 (ABJ), strednozrnný AC 16 (ABS) alebo hrubozrnný AC 16 (ABH) hr.50mm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 692,00; Technické vlastnosti: Kladenie zámkovej dlažby hr.8cm pre peších nad 20 m2+lôžko 4cm , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73,00; Technické vlastnosti: Dlažba zámková , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 73,73; Technické vlastnosti: Montáž uzavretého žľabu BG, BGU-Z, BGZ-S, SV 200, do lôžka z betónu prostého tr.C 25/30 , Jednotka: m, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 44,50; Technické vlastnosti: BGU-Z Univerzálny žľab SV V NW 200, č. 2, s oceľovou pozinkovanou hranou, s 0,5 % spádom , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 44,50; Technické vlastnosti: BG-SV Mriežkový rošt NW 200, 500/247/25, MW 30/10, tr. B 125 kN HYDRO BG , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 89,00; Technické vlastnosti: Osadenie a montáž cestnej zvislej dopravnej značky na stľpik, stľp,konzolu alebo objekt , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4,00; Technické vlastnosti: Dopravné značky Slepá cesta, Al / Reflexnosť - Trieda 1, 750/750 mm kod IP4 , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1,00; Technické vlastnosti: Dopravné značky Daj prednosť v jazde!, Al / Reflexnosť - Trieda 1, ? 900 mmkod P1 , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2,00; Technické vlastnosti: P8 „Hlavná cesta“ pozinkovaná, základný rozmer 500x500 mm, fólia RA2*(R3A, R3B) , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1,00; Technické vlastnosti: Stojany pre značku výšky 4 m , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 4,00; Technické vlastnosti: Vodorovné značenie krytu striekané farbou deliacich čiar šírky 125 mm , Jednotka: m, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 83,00; Technické vlastnosti: Predznačenie pre značenie striekané farbou z náterových hmôt deliace čiary, vodiace prúžky , Jednotka: m, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 83,00; Technické vlastnosti: Osadenie záhon. obrubníka betón., do lôžka z bet. pros. tr. C 10/12,5 s bočnou oporou , Jednotka: m, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 27,00; Technické vlastnosti: Obrubník betónový A 4-5 , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 54,54; Technické vlastnosti: Osadenie chodník. obrubníka betónového s oporou z betónu prostého tr. C 10/12, 5 do lôžka , Jednotka: m, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 235,00; Technické vlastnosti: Obrubník betónový A 1-15 100x15x30 , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 237,35; Technické vlastnosti: Lôžko pod obrub., krajníky alebo obruby z dlažob. kociek z betónu prostého tr. C 10/12,5 , Jednotka: m3, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 0,150; Technické vlastnosti: Osadenie priekopového žľabu z betónových priekopových tvárnic šírky nad 800 do 1200 mm , Jednotka: m, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 75,60; Technické vlastnosti: Tvárnica priekopová TBM 1-60 62x30 , Jednotka: ks, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 254,52; Technické vlastnosti: Očistenie povrchu krytu alebo podkladu asfaltového, betónového alebo dláždeného saponátovým roztokom , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 13,00; Technické vlastnosti: Odstránenie blata, prachu alebo hlineného nánosu, z povrchu podkladu alebo krytu bet. alebo asfalt. , Jednotka: m2, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 13,00; Technické vlastnosti: Vodorovná doprava sutiny so zložením a hrubým urovnaním na vzdialenosť do 1 km , Jednotka: t, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1,651; Technické vlastnosti: Príplatok k cene za každý ďalší aj začatý 1 km nad 1 km , Jednotka: t, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 14,859; Technické vlastnosti: Nakladanie na dopravné prostriedky pre vodorovnú dopravu sutiny , Jednotka: t, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1,651; Technické vlastnosti: Poplatok za skladovanie - iné odpady zo stavieb a demolácií (17 09), ostatné , Jednotka: t, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 1,651; Technické vlastnosti: Presun hmôt pre pozemnú komunikáciu a letisko s krytom asfaltovým akejkoľvek dĺžky objektu , Jednotka: t, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 914,191
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
FISgroup ASSET, spol. s r.o. | 4 | 49 187,90 | 0% | EUR | 9. Február 2016 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.