Obstarávanie

Zabezpčenie zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP), požiarnej ochrany (PO) a civilnej ochrany (CO)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská časť Bratislava - Dúbravka
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
46 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
26 800,00
Zaplatené:
57.26%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
80510000-2
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
Súbor
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Komplexný výkon bezpečnostno-technickych služieb v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov; Výkon výchovy a vzdelávania v oblasti ochrany prace v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP a prácach vo výškach, v znení neskorších predpisov (cca 250 zamestnancov); Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pri novelizáciách zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov, resp. pri technicko-organizačných zmenách; Komplexný výkon bezpečnostno-technických služieb v súlade so zákonom č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (PO) ; Výkon výchovy vzdelávania v oblasti ochrany práce v súlade so zákonom č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (PO) - (cca 250 zamestnancov); Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pri novelizáciách zákona č. 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (PO), resp. pri technicko - organizačných zmenách; Komplexný výkon bezpečnostno-technickych služieb v súlade so zákonom č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov.; Výkon výchovy a vzdelávania v oblasti ochrany prace v súlade so zákonom č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov (cca 250 zamestnancov); Aktualizovanie vypracovanej dokumentácie civilnej ochrany obyvateľstva pri novelizáciách zákona č. 42/1994 Z.z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov (CO), resp. pri technicko - organizačných zmenách; Kontroly a prehliadky BOZP, PO a CO 1 x za mesiac v určených objektoch objednávateľa; Školenia budú súčasťou paušálneho poplatku; Výkon BOZP služieb, PO služieb a CO služieb sa bude vykonávať v určených objektoch objednávateľa; Vedenie predpísanej dokumentácie BOZP, PO a CO podľa právnych predpisov v spolupráci s objednávateľom, jej upresňovanie a doplňovanie po zmene predpisov; Vykonávanie školení vodičov služobných motorových vozidiel a referentských vozidiel o prevádzke a údržbe motorových vozidiel a používanie vozidiel s ohľadom na BOZP; Registrovanie pracovných úrazov na základe podkladov dodaných objednávateľom; Zastupovanie objednávateľa pred orgánmi štátneho dozoru; Školenie odbornej spôsobilosti pre prácu na vyhradených technických zariadeniach; Vyšetrovanie udalostí, zisťovanie príčin udalostí s návrhom na ich odstránenie; Vyšetrovanie ťažkých, hromadných alebo smrteľných pracovných úrazov a spracovanie správ z vyšetrovania; Vykonávanie preventívnych kontrol na používanie alkoholu zamestnancov v pracovnom čase (kontroly sa budú vykonávať na základe požiadavky od príslušného vedúceho zamestnanca)

Technická špecifikácia textová

Technická špecifikácia číselná

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Inštitút bezpečnosti práce, s.r.o. 5 26 800,00 0% EUR 18. Marec 2016 104396

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.