Obstarávanie

Kolaboračná platforma zahrňujúca kancelársky balík MS Office 365 Enterprise E3


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Hlavné mesto SR Bratislava
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
74 466,00
Konečná suma(Bez DPH):
32 658,33
Zaplatené:
43.85%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72500000-0
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 97 zákona č. 25/2006 Z. z.
Jednotka:
ks
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Verejný objednávateľ využíva v svojom informačnom systéme kancelársky balík MS Office 2003, ktorý je v nových operačných systémov nepoužiteľný. Zároveň využívaný kancelársky balík nedokáže správne pracovať s novými formátmi súborov ktoré v rámci komunikácie s partnermi dostavajú zamestnanci úradu. Vzhľadom aj na počet licencií ktoré verejný obstarávateľ vlastní, je potrebné zrovnoprávnenie právneho stavu s aktuálnym stavom a využívanie aktuálnych verzií SW – nástroje - kolaborácia práce, zdieľanie dokumentov, interoperabilita.; Kolaboračná platforma zahrňujúca technológiu e-mailovej komunikácie, instant messaging, centrálne úložisko dát, šifrovanie dokumentov a možnosť zálohovania užívateľských dát na cloudove úložisko. Licencia oprávňuje nasadenie kolaboračnej platformy tak v cloudovej ako aj on-premise variante (lokálne nasadenie). Produkt obsahuje aj balík kancelárskych nástrojov Office 365.; Vytvorenie spoločnej platformy na riešenie základnej kancelárskej agendy pre verejného obstarávateľa. Umožniť zamestnancom verejného obstarávateľa používať najmodernejšie technológie bez nutnosti investovania do serverov pre software pre každú agendu akou je pošta, úložisko dokumentov alebo konferenčný software pre konanie porád a prezentácií.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Office 365 na riešenie základnej kancelárskej agendy pre verejného obstarávateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Poštová schránka s veľkosťou 50 GB pre každého používateľa., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Zdieľanie kalendára, kontaktov, zdrojov a úloh medzi všetkými firemnými používateľmi., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Synchronizácia kontaktov, e-mailov, kalendáre a úlohy do mobilných zariadení., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Špičková antivírová a antispamová ochrana e-mailov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Zasielanie rýchlych správ., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Audiovizuálne hovory okamžite alebo plánované v kalendári ako online schôdzky., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Zdieľanie plochy počítačov a aplikácií s možnosťou prevziať riadenie týchto aplikácií., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Online prezentácie pre zákazníkov i kolegov obsahujúce zvuk, obraz, zdieľanie obrazovky a virtuálne tabule. Online schôdzí je možné sa zúčastniť kedykoľvek s použitím webového klienta, ktorý je k dispozícií zdarma., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Bezpečné úložisko dokumentov a vyhľadávanie využívajúceindexovanie obsahu dokumentov.- veľkosť priestoru – 1TB., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Riadené zdieľanie dokumentov s ochranou obsahu pomocou oprávnení na úrovni jednotlivých dokumentov., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Automatické verziovanie a história práce s každým dokumentom., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Integrácia do aplikácií systému Office., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Garantovaná dostupnosť 99,9%., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Jednotné prihlasovanie synchronizácia pomocou služby Active Directory v lokalnej sieti a v MS Cloud -e., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: eDiscovery pre bezpečnosť firemných dát., Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: Podpora Business Inteligence., Hodnota / charakteristika:

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: „ MS Cloud služieb vrátané Office 365 Plan E3“, Jednotka: používateľ, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 250

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
exe, spoločnosť s ručením obmedzeným 3 39 190,00 20% EUR 1. Apríl 2016 105732

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.