Obstarávanie

Zabezpečenie zákonných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a požiarnej ochrany (PO).


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Katolícka univerzita v Ružomberku
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 800,00
Konečná suma(Bez DPH):
5 749,91
Zaplatené:
58.67%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71317210-8
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
súbor (definovaných služieb)
Množstvo:
1.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Komplexné zabezpečovanie odborných prác, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej ako "BOZP") v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pre osoby objednávateľa v objektoch vo vlastníctve a v prenájme.; Komplexný výkon bezpečnostno-technických služieb, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len "OPP") pre osoby objednávateľa v objektoch vo vlastníctve a v prenájme. ; Komplexné zabezpečovanie odborných prác, poradenskej činnosti, vykonávanie školení v oblasti civilne ochrany zamestnancov a osôb prevzatých do starostlivosti (ďalej ako "CO") v súlade so zákonom NR SR č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov a príslušných vyhlášok k problematike CO.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Vstupné školenia BOZP a OPP pre zamestnancov a študentov k prvému a pätnástemu dňu v mesiaci. (Pravidelné školenia BOZP a OPP bolo realizované v období 11/2015)., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Školenie iných osôb a mimoriadne školenia pri nástupoch zamestnancov a študentov., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vypracovanie a vyhodnocovanie koncepcie politiky BOZP za objekty vo vlastníctve a v prenájme komplexne., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vypracovanie ročného plánu činnosti na zabezpečenie ochrany zdravia pri práci za objekty vo vlastníctve a v prenájme komplexne., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vypracovanie správy o zabezpečení úloh BOZP, v rámci ktorej navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia zdravia za objekty vo vlastníctve a v prenájme komplexne., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vypracovanie ďalšej potrebnej dokumentácie, ktorá vyplynie z predmetnej činnosti BOZP, v rámci ktorých navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia zdravia., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Odborné školenia členov protipožiarnej hliadky., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vedenie evidencie a predpísanej dokumentácie hasiacich prístrojov a jej pravidelná fyzická kontrola., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Aktualizácia evakuačného plánu za objekty vo vlastníctve a v prenájme., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vypracovanie požiarnej identifikačnej karty za objekty vo vlastníctve a v prenájme., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Aktualizácia požiarnych poplachových smerníc za objekty vo vlastníctve a v prenájme., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vedenie a aktualizácia predpísanej dokumentácie civilnej ochrany obyvateľstva., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Realizácia všetkých pravidelných a nepravidelných školení osob (zamestnancov a študentov) v oblasti BOZP, OPP a CO vrátane školení vodičov a potrebnej dokumentácie., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Metodická pomoc pri stanovovaní zásad BOZP, najmä pri spracovaní (aktualizácii) dokumentov a interných riadiacich aktov objednávateľa (v písomnej forme) v súlade s platnými predpismi BOZP, jednotnosti vykonávania školení., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Koordinácia bezpečnosti práce, technických zariadení objednávateľa v spolupráci s povereným zamestnancom objednávateľa., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vykonanie kontroly dodržiavania predpisov BOZP v objektoch vo vlastníctve a v nájme objednávateľa v zmysle príslušnej právnej úpravy, minimálne raz ročne a v prípade potreby na základe mimoriadnej požiadavky objednávateľa., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Kontrola záznamov o pracovných úrazoch, navrhovanie ich doplnenia a odporúčanie prípadných opráv. Vykonávanie registrácie pracovných úrazov, zisťovanie ich príčin a navrhovanie opatrení na ich odstránenie v spolupráci s objednávateľom., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vedenie evidencie a registrácie pracovných úrazov a ich kontrola v súlade s platnou legislatívou., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Šetrenie pracovných úrazov (smrteľné, ťažké a hromadné] na základe oznámenia objednávateľom., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Spolupráca a účasť na kontrolnej činnosti orgánov dozoru v oblasti BOZP., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Kontrola, či objednávateľ poskytuje ochranné pracovné prostriedky na základe vypracovaného zoznamu pre poskytovanie osobných ochranných pracovných prostriedkov., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Kontrolovanie používania ochranných pracovných prostriedkov vrátane prostriedkov určených na osobnú hygienu a očistu, dezinfekčných prostriedkov a ochranných prostriedkov, kontrola zabezpečenia ich udržiavania vo funkčnom stave., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Stanovenie rozsahu a vedenie predpísanej dokumentácie ochrany pred požiarmi podľa platných právnych predpisov ochrany pred požiarmi a jej systematické upresňovanie a doplňovanie po každej uskutočnenej legislatívnej zmene., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vypracovanie, vedenie a udržiavanie dokumentácie o ochrane pred požiarmi v súlade so skutočným stavom., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Príprava, organizácia a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Určenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a návrh počtu členov protipožiarnych hliadok na týchto pracoviskách., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Určenie požiadaviek protipožiarnej bezpečnosti pri zmenách stavieb, pri rekonštrukciách technologických zariadení, pri opravách zariadení., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Stanovenie protipožiarnych opatrení pre práce s nebezpečenstvom vzniku požiaru., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Spracovanie príslušných správ, informácií a rozborov situácie v oblasti ochrany pred požiarmi., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vykonávanie pravidelnej kontroly stavu technických i technologických zariadení z hľadiska protipožiarnej bezpečnosti podľa predpisov o ochrane pred požiarmi opatrenia na zabezpečenie ochrany pred požiarmi v mimopracovnom čase., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Zriadenie potrebného počtu ohlasovní požiarov., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Označenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru príslušnými príkazmi, zákazmi a pokynmi podľa predpisov o ochrane pred požiarmi., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Spolupráca a účasť na kontrolnej činnosti orgánov dozoru v oblasti OPP., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Určenie a označenie trvalo voľných núdzových východov, únikových ciest, nástupných plôch a pravidelná kontrola prístupu k nim, ako aj prístupov k uzáverom rozvodných zariadení, najmä:, Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: - elektrickej energie, - plynu, - vody, - hasiacim prístrojom, - stabilným a polostabilným hasiacim zariadeniam, - elektrickej požiarnej signalizácii, - zariadeniam na odvod tepla a splodín horenia., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Posúdenie úrovne zabezpečenia civilnej ochrany., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Poskytovanie informácií o možnom nebezpečenstve, jeho rozsahu, spôsobe ochrany., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vypracovanie a aktualizácia dokumentácie civilnej ochrany:, Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: vypracovanie plánovacej dokumentácie, vypracovanie a spresňovanie plánu ochrany zamestnancov a osôb, prevzatých do starostlivosti – na základe analýzy územia z hľadiska možných mimoriadnych udalostí s dôrazom na:-- vypracovanie spôsobu varovania zamestnancov a osôb prevzatých do starostlivosti a vyrozumenie osôb činných pri zabezpečení úloh CO,-- vypracovanie plánu evakuácie v rámci územia na základe určenia mestskou časťou,-- vypracovanie a spresňovanie dokumentácie jednotiek civilnej ochrany,-- vypracovanie dokumentácie odbornej prípravy štábu a odborných jednotiek CO, Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: vypracovanie dokumentácie civilného núdzového plánovania, - zriadenie a usmerňovanie činnosti štábu CO a odborných jednotiek CO,- vypracovanie dokumentácie prípravy zamestnancov a osôb prevzatých do starostlivosti na sebaochranu a vzájomnú pomoc,- vykonanie prípravy zamestnancov a osôb prevzatých do starostlivosti KVOP,, Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Zastupovanie KVOP pri vykonaní kontrol podľa zákona NR SR č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Upozornenie zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce objednávateľovi z legislatívy v oblasti BOZP, OPP, CO., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Odporúčania na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti BOZP, OPP, CO., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Vypracovanie a aktualizácia interných riadiacich aktov v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti BOZP, OPP, CO., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu; Technické vlastnosti: Sledovanie a upozorňovanie na zmeny v legislatíve v oblasti BOZP, OPP, CO a aktualizácia príslušných interných predpisov., Hodnota / charakteristika: počas trvania zmluvného vzťahu

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: Počet zamestnancov (v mestách Košice, StaráĽubovňa, Spišská Kapitula, Levoča, Poprad, Ružomberok),, Jednotka: osoba, Minimum: 580, Maximum: 657, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Počet študentov (v mestách Košice, StaráĽubovňa, Spišská Kapitula, Levoča, Poprad, Ružomberok),, Jednotka: osoba, Minimum: 2979, Maximum: 3492, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Počet budov vo vlastníctve a v prenájme (v mestách Košice, Stará Ľubovňa, Spišská Kapitula, Levoča, Poprad, Ružomberok),, Jednotka: objekt/budova, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 15

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
SAFIRS, s.r.o. 5 6 899,90 20% EUR 9. Máj 2016 108643

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.