Obstarávanie

Poskytovanie bezpečnostnej služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
161 998,00
Konečná suma(Bez DPH):
88 767,48
Zaplatené:
54.79%
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Opcie:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Nie
Použitý postup:
§ 110 ZVO
Jednotka:
mesiac
Množstvo:
24.0
Počet uzavretých zmlúv:
1

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Cena s DPH

Opis obstarávania

Funkčná špecifikácia

Evidencia vstupu a výstupu osôb, vrátane zamestnancov obstarávateľa, predkladať obstarávateľovi podľa jeho požiadaviek.; Usmerňovanie návštev. Sprevádzanie návštevy v rámci priestorov obstarávateľa.; Zabezpečenie úloh, vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane najmä v mimopracovnom čase. Plnenie úloh ohlasovne požiaru; Riešenie krízových situácií, realizácia zásahu, v súčinnosti s políciou SR, v prípade narušenia priestorov obstarávateľa.; Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie kľúčov od kancelárskych priestorov oprávneným zamestnancom.; Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie kľúčov režimových pracovísk, prístup k zapečateným kľúčom, vydávanie kľúčov vybraných kancelárií na základe povolení.; Zabezpečenie kľúčového režimu, preberanie kľúčov od miestností od oprávnených zamestnancov.; Zabezpečenie kľúčového režimu/Vydávanie a preberanie kľúčov - upratovačkám po ukončení pracovnej doby zamestnancov, kontrola kľúčov na odkladacom paneli.; Kontrola dodržiavania stránkových hodín, primeraným spôsobom zasiahnuť voči klientom, ktorí nebudú rešpektovať stanovené stránkové hodiny.; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov po opustení zamestnancov a upratovacej služby; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov - kontrola uzamknutia kancelárií, kontrola sociálnych zariadení, pozhasínanie rozsvietených svetiel, kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy), kontrola uzamknutia kovových mreží.; Evidencia výkonu služby - písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť obstarávateľovi; Kontrola všetkých priestorov administratívnych objektov - každú hodinu.; Vypracovanie smernice pre zamestnancov v objekte obstarávateľa, v súlade s pravidlami obstarávateľa.

Technická špecifikácia textová

Technické vlastnosti: Dodávateľ sa preukáže povolením na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona 473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) najneskôr 1 deň pred nástupom plnenia zmluvy., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.; Technické vlastnosti: Dodávateľ sa zaväzuje plniť si svoje záväzky voči zamestnancom v plnom rozsahu, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi týkajúcimi sa zamestnávania zamestnancov najmä zákonníkom práce, zákonom o sociálnom poistení, zdravotnom poistení a inými predpismi upravujúcimi pracovno-právne vzťahy., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie všeobecne záväzných predpisov sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.; Technické vlastnosti: Obstarávateľ je oprávnený požiadať o preukázanie plnenia si záväzkov vyplývajúcich z pracovno-právnych vzťahov, predovšetkým voči zamestnancom, ktorí poskytujú uvedené služby a dodávateľ je povinný mu takúto kontrolu umožniť., Hodnota / charakteristika: Písomnou formou s dátumom a predmetom kontroly, doručené dodávateľovi najneskôr 2dni pred kontrolou.; Technické vlastnosti: Zamestnanci dodávateľa (alebo iného licencovaného právneho subjektu) budú oblečení v uniforme s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena zamestnanca na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.; Technické vlastnosti: Dodávateľ je povinný vybaviť zamestnancov vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone bezpečnostnej služby., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.; Technické vlastnosti: Dodávateľ a zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone bezpečnostnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.; Technické vlastnosti: Dodávateľ predloží pred začatím poskytovania služby zoznam odborne spôsobilých zamestnancov vykonávajúcich v jeho mene predmet plnenia podľa tejto zmluvy s uvedením mena, priezviska, čísla preukazu odbornej spôsobilosti., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.; Technické vlastnosti: V prípade zmeny osôb spôsobilých na vykonávanie predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť zmeny na odsúhlasenie obstarávateľovi min. 3 dni pred termínom zmeny. Obstarávateľ má právo odmietnuť osoby, u ktorých bude mať pochybnosť o výkone bezpečnostnej služby. Odmietnutie musí mať písomnú formu, Hodnota / charakteristika: Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.; Technické vlastnosti: Dodávateľ najneskôr 1 pracovný deň pred nástupom plnenia zmluvy preukáže, že za predchádzajúce tri roky, vykonal minimálne tri zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Celkový objem preukázaných služieb musí byť minimálne vo výške predpokladanej hodnoty tejto zákazky., Hodnota / charakteristika: Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Technická špecifikácia číselná

Technické vlastnosti: stráženie objektu/počet hodín za jeden deň (730 dní), Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 24; Technické vlastnosti: stráženie objektu/počet strážnikov na objekte, Jednotka: ks osôb, Minimum: , Maximum: , Presná hodnota: 2

Zoznam uzavretých zmlúv ku obstarávaniu

Ak je viac zmlúv ku jednému obstarávaniu platí nasledovné: V prípade, že sumy na jednotlivých zmluvách sa zhodujú navzájom a aj s celkovou sumou za obstarávanie, s najväčšou pravdepodobnosťou sa v čase uverejnenia ešte nevedelo presné rozdelenie súm pre jednotlivých dodávateľov, alebo sú zle vyplnené vo vestníku.
Dodávateľ Spomedzi uchádzačov Suma kontraktu DPH Mena Dátum uzavretia kontraktu Detaily
Súkromná bezpečnostná služba SHIELD, spol. s r.o. 9 106 520,98 20% EUR 27. Jún 2016 112655

Zoznam dokumentov ku obstarávaniu

Všetky dokumenty sú spárované podla čísla obstarávania z portálu UVO. V prípade, že sa jedná o rozdelené obstarávanie, môžu byť zobrazené všetky súvisiace dokumenty.
Žiadne dokumenty neboli nájdené!

Zoznam výsledkov obstarávaní

Pozor! Konečná suma je vypočítaná ako celková hodnota uzavretých zmlúv (po odpočítaní DPH) v rámci obstarávania. Ak nie sú správne vyplnené jednotlivé sumy, či DPH ku zmluvám vo vestníku, celková suma a aj pomer v % bude nesprávny. Všetky výpočty sú len informatívne.
Názov obstarávania Obstarávateľ Odhadovaná suma (Bez DPH) Konečná suma (Bez DPH) Zaplatené Mena Rok Typ EU fondy Počet zmlúv Úspešné

Zoznam vyhlásených obstarávaní

Názov obstarávania Obstarávateľ Suma obstarávania Suma obstarávania_hidden Mena Dátum zverejnenia Lehota na predkladanie ponúk EU fondy DT_hidden Lehota_hidden

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania

Vyhľadávač poskytuje full-text vyhľadávanie v dokumentoch, ktoré boli priložené ku aktuálnemu obstarávaniu. Z dôvodu kolísavej kvality vstupných dokumentov za správnosť údajov strojového spracovania neručíme. V prípade rámcovej zmluvy, či rozdeleného obstarávania môže jeden dokument patriť viacerým obstarávaniam.

Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.