Poskytovanie služieb technickej a prevádzkovej podpory pre virtualizačné prostredie, aplikačné servery a infraštruktúru.; Zaistenie vysokej dostupnosti prevádzkovaných virtuálnych serverov.; Zaistenie pravidelnej aktualizácie operačných systémov serverov.; Podpora prevádzky pre adresárové služby Active Directory, DNS, DHCP.; Príprava, nasadenie a kontrola aplikovaných Group Policy podľa požiadaviek.; Podpora prevádzky zariadenia FortiGate 100D.; Konfigurácia zariadení podľa požiadaviek vrátane optimalizácie ich výkonu.; Preventívne aktivity: kontrola a analýza systémových logov, ukazovateľov záťaže, chybových a výstražných záznamov pre zaistenie vysokej prevádzkovej dostupnosti.; Poradenstvo v oblasti správy serverov.; Zabezpečenie služieb na obdobie 12 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania maximálneho rozsahu poskytovanej podpory podľa ods. 1.3 (Technická špecifikácia predmetu).
Technické vlastnosti: Základná doba pre poskytovanie služieb , Hodnota / charakteristika: od 8:00 h do 16:00 h v pracovné dni ; Technické vlastnosti: Forma ohlásenia technickej alebo prevádzkovej podpory, Hodnota / charakteristika: telefonicky, e-mailom; Technické vlastnosti: Konfigurácia informačného systému objednávateľa:, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - Hyper-V cluster, Hodnota / charakteristika: 2 x Windows Server 2008 R2; Technické vlastnosti: - Operačné systémy serverov , Hodnota / charakteristika: 6 x Windows Server 2008 R2 alebo vyšší; Technické vlastnosti: - Poštový server, Hodnota / charakteristika: 1 x MS Exchange server 2013; Technické vlastnosti: - MS Active Directory services, DHCP, DNS, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - FortiGate 100D, Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - MS SCCM 2012 R2 , Hodnota / charakteristika: ; Technické vlastnosti: - MS SCDPM 2012 R2, Hodnota / charakteristika:
Technické vlastnosti: Rozsah poskytovania plánovanej technickej alebo prevádzkovej podpory počas trvania zmluvy, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 60, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Rozsah poskytovania technickej alebo prevádzkovej podpory v prípade výskytu poruchy resp. incidentu počas trvania zmluvy, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 24, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Reakčná doba na vykonanie technickej alebo prevádzkovej podpory v prípade výskytu poruchy resp. incidentu od nahlásenia, Jednotka: hodina, Minimum: , Maximum: 24, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Reakčná doba na vykonanie plánovanej technickej alebo prevádzkovej podpory od nahlásenia, Jednotka: týždeň, Minimum: , Maximum: 2, Presná hodnota: ; Technické vlastnosti: Čerpanie z rozsahu poskytovanej podpory v rámci jedného výjazdu, Jednotka: hodina, Minimum: 4, Maximum: , Presná hodnota:
Dodávateľ | Spomedzi uchádzačov | Suma kontraktu | DPH | Mena | Dátum uzavretia kontraktu | Detaily |
---|---|---|---|---|---|---|
PERFORMANCE, s.r.o. | 1 | 3 696,00 | 20% | EUR | 6. December 2016 |
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Odhadovaná suma (Bez DPH) | Konečná suma (Bez DPH) | Zaplatené | Mena | Rok | Typ | EU fondy | Počet zmlúv | Úspešné |
---|
Názov obstarávania | Obstarávateľ | Suma obstarávania | Suma obstarávania_hidden | Mena | Dátum zverejnenia | Lehota na predkladanie ponúk | EU fondy | DT_hidden | Lehota_hidden |
---|
Vyhľadávač v dokumentoch obstarávania je prémiová funkcia dostupná pri podpore 8 a viac eur mesačne na portáli Patreon. V prípade, že už ste podporovateľ, prihláste sa a funkcia sa vám odomkne.