Výberové konanie

VK/2017/395 - štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2017/395 - štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
vonkajšie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
4. August 2017
Termín na podanie žiadosti:
10. August 2017

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Dobrovičova 12 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81526
Organizačný útvar:
ODDELENIE ŽIVOČÍŠNYCH KOMODÍT A ŠKOLSKÝCH PROGRAMOV
Nadriadený organizačný útvar:
ODBOR POĽNOHOSPODÁRSKYCH KOMODÍT A ŠTÁTNEJ POMOCI, SEKCIA ORGANIZÁCIE TRHU A ŠTÁTNEJ POMOCI
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Nie
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na zastupovanie štátneho zamestnanca, ktorý je na materskej dovolenke, rodičovskej dovolenke, alebo na dovolenke, ktorá bezprostredne nadväzuje na materskú dovolenku alebo na rodičovskú dovolenku
Miesto výkonu:
Trenčianska  55 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

Spolupodieľa sa na koncepčnej a normotvornej činnosti na úrovni orgánu štátnej správy v oblasti administrovania systému opatrenia školských programov.
V rámci najnáročnejšej činnosti je zahrnutý pravidelný monitoring a štúdium legislatívy EÚ/ SR a informácii riadiacich výborov EÚ. Autorizácia platieb z EPZF a s tým súvisiaca kontrolná činnosť. Administrácia nezrovnalostí a administratívnych chýb.
Spolupráca s príslušnými inštitúciami pre zabezpečenie kontroly. Riadenie a zodpovednosť za činnosť administrovania pridelených podpôr.
Účasť na zasadnutiach výborov, bilaterálnych rokovaniach, ako aj účasť a organizácia odborných seminárov k pridelenej problematike.
Vypracovávanie a aktualizácia manuálov, príručiek, pokynov a informácii pre verejnosť za oblasť pridelených opatrení. Príjem žiadostí o registráciu a podporu, vystavenie pokynov ku kontrole na mieste. Vystavovanie rozhodnutí o schválení a zamietnutí registrácie a o priznaní a zamietnutí podpory.
Plnenie úloh stanovených vedúcou oddelenia, riaditeľom odboru, resp. vedúcimi zamestnancami na vyššom stupni riadenia.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
podateľňa PPA, Dobrovičova 12 81526 Bratislava
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
september 2017
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Dobrovičova 9, 815 26 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Matej Gaži
Telefónne číslo:
+421918612609