Koordinovanie štátnej služby alebo častí zložitých systémov na úrovni
ministerstva.
Koordinácia časti zložitých systémov v oblasti centrálneho verejného
obstarávania v rezorte MPSVR SR - nadlimitné, podlimitné a ostatné
zákazky na uskutočňovanie stavebných prác, na dodávku tovarov a
poskytovanie služieb. Koordinácia aplikácie informačných systémov
v rezorte MPSVR SR - EVO UVO, IS Evoservis a IS Vestníka Office
Journal v súčinnosti s obstarávateľmi, ktorí pristúpili do systému CVO.
Koordinácia činnosti procesu verejného obstarávania: - realizácia
a zodpovednosť za organizáciu, postupy verejného obstarávania v
rozsahu vykonávania centralizovaných činností vrátane podporných
činností vo verejnom obstarávaní, ako aj za uplatňovanie všeobecne
záväzných právnych predpisov v oblasti verejného obstarávania.
Aplikácia podkladových dokumentov pre vyhlásenie zákaziek podľa
zákona o verejnom obstarávaní v súčinnosti s vecne príslušnými
útvarmi verejných obstarávateľov v pôsobnosti ministerstva, s
organizačnými útvarmi ministerstva a s odborníkmi v oblasti predmetu
zákazky, - na proces elektronického verejného obstarávania
využíva nástroje elektronickej komunikácie, spracováva komplexnú
dokumentáciu o každom verejnom obstarávaní, - v závislosti od
použitého postupu verejného obstarávania zverejňuje príslušné
oznámenia i informačné povinnosti v súlade so zákonom o verejnom
obstarávaní, v Official Journal a vo Vestníku verejného obstarávania,
v profile verejného obstarávateľa, prípadne na webovej stránke
ministerstva, - vypracovávanie podkladov k vysvetlenia informácií
k podmienkam účasti, k súťažným resp. ekvivalentným podkladom,
navrhuje zloženie a organizuje činnosť komisie alebo poroty vo
verejnom obstarávaní, - koordinácia a zabezpečovanie činností
spojených s revíznymi postupmi vo verejnom obstarávaní, -
vykonávanie evidencie, ukladanie a ochranu registratúrnych záznamov
o verejnom obstarávaní v súlade s registratúrnym poriadkom
ministerstva. Vypracovávanie podkladov pre stanoviská za ústredný
orgán štátnej správy k námietkam proti postupu obstarávateľa a
doručenie podkladov týkajúcich sa uplatnených námietok v lehote
určenej zákonom.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Počítačové znalosti: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel,
Outlook Express Ďalšie požiadavky: 1. svedomitosť a spoľahlivosť,
2. motivácia, 3. adaptabilita a flexibilita, 4. schopnosť pracovať pod
tlakom, 5. komunikačné zručnosti. Požadované odborné znalosti:
znalosť zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení
niektorých zákonov a Ústavy SR. Znalosť zákona č. 343/2015 o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
znalosť zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o
zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 211/2000 Z. z. o
slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých
zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov
a zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych
štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých
zákonov, základná znalosť legislatívy z oblasti pracovnoprávnych
vzťahov. Vítané certifikáty zo vzdelávaní k zákonu č. 343/2015 o
verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.