Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklady na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
schopnosti a osobnostné vlastnosti: samostatnosť, adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacia schopnosť
Počítačové znalosti : Word, Excel, Outlook, Internet
Znalosti všeobecne záväzných právnych prepisov, najmä:
• Zákon č. 460/1992 Z. z. Ústava Slovenskej republiky
• Zákon č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy
• Zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe
• Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
• Zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov