Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
- znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- schopnosť spolupráce a komunikácie s ľuďmi, vyrovnaný postoj k vysokému pracovnému zaťaženiu, zodpovedný prístup k práci, spoľahlivosť, rozhodovacia schopnosť;
- znalosť práce s PC - Windows, MS Office, Internet.