• odborná činnosť vyžadujúca spoluprácu s inými organizačnými útvarmi aj mimo služobného úradu
• vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov
• príprava podkladov pre riadenie, rozhodovanie a na kontrolu v rámci sekcie civilného práva
• príprava podkladov k odborným stanoviskám sekcie civilného práva
• vedenie spisovej evidencie, registratúry a úkonov súvisiacich s archiváciou dokumentov vznikajúcich na sekcii civilného práva
• poskytuje v plnom rozsahu administratívne, technické a organizačné práce súvisiace s činnosťou sekcie civilného práva a chodu sekretariátu
• príprava podkladov na rokovania a organizačné a technické zabezpečenie rokovaní, vedenie a archivácia zápisov z rokovaní
• činnosti sú vykonávané v rámci rozpočtovej položky „Odborná asistentka“ národného projektu „Obchodný register a životné situácie podnikateľov“
• plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí a porád odborných zamestnancov
• administratívne práce pre členov projektového tímu a odborných zamestnancov projektov v pôsobnosti sekcie civilného práva
• príprava potrebných podkladov a vykonávanie odborných činností v súvislosti so zabezpečovaním plnenia úloh sekcie civilného práva v rámci národného projektu, vykonávanie administratívnych úloh súvisiacich s národným projektom pre internú pracovnú skupinu aj pre zamestnancov zamestnaných mimo pracovného pomeru a externé subjekty
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Zoznam právnych predpisov, prípadne okruh oblastí, ktorých znalosť bude u uchádzačov overovaná
v rámci výberového konania:
- Ústava Slovenskej republiky
- Zákon č. 55/2017 Z. z. Zákon o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- Zákon č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov
- Zákon č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy