Výberové konanie

VK/2021/146 - hlavný radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2021/146 - hlavný radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
26. Január 2021
Termín na podanie žiadosti:
2. Február 2021

Služobný úrad:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Štefanovičova 5 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81782
Organizačný útvar:
Investičná autorita
Nadriadený organizačný útvar:
Útvar hodnoty za peniaze
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
2.02 - Financie
Funkcia:
hlavný radca - Reforma verejnej správy môže byť úspešná, len ak ju realizujú šikovní ľudia. Staňte sa súčasťou tímu Útvaru hodnoty za peniaze, ktorý mení prístup, akým štát nakladá s verejnými zdrojmi. Vašou úlohou bude zastrešovať administratívne úlohy v rámci novovzniknutého odboru investičnej autority na ÚHP, poskytovať administratívnu podporu vedeniu odboru, komunikovať s ostatnými organizačnými útvarmi ministerstva. Odbor investičnej autority je garantom hodnoty za peniaze v oblasti verejných investícií. Vykonáva hodnotenie investičných projektov, usmerňuje pri výbere zdrojov a nástrojov na financovanie verejných investícií a podieľa sa na tvorbe rozpočtu, investičných stratégií a investičných plánov. Náplň práce: Zabezpečenie administratívnych činností odboru, vypracovávanie čiastkových podkladových materiálov, zabezpečenie chodu sekretariátu, spolupráca s internými útvarmi na zabezpečení administratívnych činností odboru v rozsahu: • organizačné činnosti pri príprave a realizácii interných a externých pracovných stretnutí s partnermi, tuzemskými a zahraničnými expertmi a inštitúciami, • vybavovanie samostatnej korešpondencie, • evidencia úloh, sledovanie termínov, • zabezpečovanie náležitostí spojených so zahraničnými a tuzemskými pracovnými cestami zamestnancov odboru, • zadávanie údajov do evidencie, vedenie evidencie, • podporné úlohy pri zabezpečení výstupov odboru (napr. formátovanie, tlač, korektúra), • podporné a administratívne úlohy pri implementácii a pri projektovom a finančnom riadení projektov ÚHP, • príjem, zhromažďovanie a samostatná príprava a spracovanie údajov pre evidenciu dochádzky zamestnancov útvaru v určených lehotách osobnému úradu, • archivácia dokumentácie, • zabezpečovanie správy registratúry na útvare podľa Registratúrneho poriadku, vyhotovovanie, kompletizovanie, kontrola, evidencia, označenie účtovných dokladov, • zabezpečenie požiadaviek na vybavenie odboru (SW, HW, kancelárske potreby), • poskytovanie základných informácií rôznorodého charakteru z odborných podkladov alebo iných podkladov, • zabezpečovanie priebežného vzdelávania zamestnancov odboru z administratívnej stránky, • participácia na realizácii verejných obstarávaní a prieskumov trhu, • komunikácia so zahraničnými partnermi (IMF, OECD), • ostatné podporné činnosti súvisiace s chodom odboru. Typ úväzku: plný pracovný úväzok Nástup: dohodou Ponúkaný plat: Plat pozostáva z platovej tarify v 6. PT (913,- eur) s možnosťou priznania osobného príplatku podľa § 132 zákona o štátnej službe až do výšky 100 % z platovej tarify. Benefity: • práca, ktorou môžete zmeniť Slovensko, • zahraničné študijné pobyty, kurzy a stáže, • priestor a podmienky na kreativitu a vlastné iniciatívne projekty, • príjem porovnateľný so súkromným sektorom, • možnosť veľa sa naučiť a práca s najlepšími, • 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce, možnosť práce z domu a využitia „sickday“ (2x do roka), • príspevky na DDS, rekreáciu, MultiSport kartu, dopravu do zamestnania a príspevok za darcovstvo krvi. Viac o nás sa dozviete online: • https://www.mfsr.sk/sk/financie/hodnota-za-peniaze/ • https://www.facebook.com/uhp.hodnotazapeniaze/
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Štefanovičova 5 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81782

Najnáročnejšia činnosť:

Špecializovaná činnosť v príslušnom odbore štátnej služby spočívajúca najmä v analytickej a syntetickej činnosti, vo vyhodnocovaní výsledkov a v príprave podkladov na rozhodovanie v pôsobnosti ministerstva.

Detaily:

Odborné činnosti súvisiace s realizáciou národných projektov Hodnotenie efektívnosti verejných výdavkov (revízia výdavkov) a Špičkové vzdelávanie pre zamestnancov analytických útvarov v rámci Európskeho sociálneho fondu a OPEVS.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Odborné znalosti:
• prehľad v legislatíve SR v oblasti európskych štrukturálnych a investičných fondov, zamestnávania a odmeňovania, verejného obstarávania, rozpočtových pravidiel, kontroly:
Zákon č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Systém riadenia Európskych štrukturálnych a investičných fondov, Systém finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020, Operačný program Efektívna verejná správa, Príručka pre prijímateľa OP EVS (Operačný program Efektívna verejná správa - Programové obdobie 2014 – 2020) s dôrazom na implementáciu, projektové a finančné riadenie projektov.
Zákon č. 460/1992 Zb. Ústava SR v znení neskorších predpisov, zákon č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
• všeobecný prehľad

Jazykové znalosti:
• ovládanie anglického jazyka na pokročilej úrovni B1 - dobrá písomná a ústna komunikácia v angličtine

IT zručnosti:
• ovládanie práce s PC (internet, MS Office – MS Word, MS Excel, MS Outlook)

Schopnosti a osobnostné vlastnosti:
• svedomitosť a spoľahlivosť (zodpovednosť, aktívny prístup k riešeniu úloh),
• schopnosť pracovať pod tlakom,
• adaptabilita a flexibilita (schopnosť rýchlo sa zorientovať v novej problematike).


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ing. Renáta Revallová Osobný úrad Ministerstvo financií SR Štefanovičova 5 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
február 2021
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr Alena Hovancová
Telefónne číslo:
+421259585003