Koncepčná a koordinačná činnosť v oblasti štátnej služby na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy alebo orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni.
Koordinovanie administratívno – technických a odborných činnosti pre podporu riadenia úloh vyplývajúcich z funkcie generálneho tajomníka služobného úradu a plnenia stanovených termínov a s tým súvisiace samostatné odborné vypracúvanie podkladov pre zásadné akty riadenia pre generálneho tajomníka služobného úradu a ministra.
Koordinovanie odborných činností v oblasti vecnej príslušnosti kancelárie generálneho tajomníka služobného úradu vrátane koordinovania spracúvania stanovísk v rámci medzirezortného a vnútorného pripomienkového konania a materiálov na rokovanie vlády SR a NR SR v kancelárii generálneho tajomníka služobného úradu.
Príprava podkladov a stanovísk na porady vedenia ministerstva v súlade s procesmi upravenými internými predpismi. Vybavovanie špeciálnych agend a úloh zásadného významu pre chod zamestnávateľa podľa poverení štatutárneho orgánu, rozpracovanie a organizačné zabezpečenie programu generálneho tajomníka služobného úradu podľa rozvrhu činnosti (pracovné stretnutia, porady, semináre, konferencie a pod.), vypracúvanie a koordinácia práce na príprave podkladových materiálov na rokovanie v spolupráci s vedúcimi organizačných jednotiek a vedenie rozvrhu činnosti generálneho tajomníka služobného úradu.
Zabezpečenie koordinačných a organizačných činností súvisiacich s poradami generálneho tajomníka služobného úradu, vrátane vyhotovenia zápisníc a kontrol plnenia úloh z týchto porád.
Účasť vo výboroch, pracovných skupinách a komisiách v pôsobnosti generálneho tajomníka služobného úradu a zriadených inými inštitúciami na základe nominácie.
Spracovanie návrhu rozpočtu príjmov a výdavkov podľa rozpočtových položiek za kanceláriu generálneho tajomníka služobného úradu vrátane rozpisu rozpočtu na jednotlivé rozpočtové položky a podpoložky v súlade s rozpisovým listom a sledovanie a dodržanie čerpania záväzných limitov rozpočtu, vrátane ostatných výdavkov.
Príprava analýz, stanovísk a podaní k agende kancelárie generálneho tajomníka služobného úradu.
Participácia na príprave podkladov na zavádzanie riadenia korupčných rizík v podmienkach riadenej inštitúcie a identifikácia rizikových oblastí z hľadiska korupcie.
Podieľanie sa na posudzovaní a vyhodnocovaní korupčných rizík, príprave rezortného protikorupčného programu, obsahujúceho konkrétne protikorupčné systémové opatrenia. Vyhodnocovanie plnenia úloh, vyplývajúcich z rezortného protikorupčného programu a aktualizácia tohto programu.
Koordinácia organizačných útvarov inštitúcie pri príprave a spracovaní podkladov protikorupčného programu.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Znalosť právnych predpisov:
- zákon č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy
- zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
- zákon č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu
- zákon č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Odporúča sa: znalosť práce s PC, Microsoft Office.
Overované schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, adaptabilita a flexibilita.