Výberové konanie

VK/2021/1545 - radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2021/1545 - radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
Å¡irÅ¡ie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
17. Máj 2021
Termín na podanie žiadosti:
21. Máj 2021

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Sekretariát generálneho riaditeľa a námestníka generálneho riaditeľa pre informatizáciu a právne služby
Nadriadený organizačný útvar:
GR
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
radca - všeobecný administratívny pracovník
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526

Najnáročnejšia činnosť:

Samostatná odborná činnosť na vymedzenom úseku

Detaily:

Odborná činnosť vyžadujúca spoluprácu s inými organizačnými útvarmi aj mimo služobného úradu.
Koordinovanie podkladov spracovaných jednotlivými útvarmi s návrhmi výstupov a stanovísk za útvar pre potreby porady vedenia ministerstva.
Vedenie evidencie došlej a odoslanej pošty, jej kontrola, spracovanie a zabezpečenie expedovania.
Evidencia dokumentov a ich archivovanie v súlade s internými predpismi PPA.
Samostatné spracovanie administratívnej agendy na základe pokynov generálneho riaditeľa a námestníka GR.
Zabezpečenie denného programu generálneho riaditeľa, registrovanie a kontrola plnenia úloh vyplývajúcich pre zamestnancov z porád vedenia ministerstva, kompletizovanie materiálov za jednotlivé odbory a sekcie, podieľanie sa na organizovaní služobných ciest generálneho riaditeľa .
Plnenie úloh v zmysle pokynov nadriadeného.
- sumarizuje podklady na porady vedenia ministerstva a zabezpečuje súčinnosť s útvarmi PPA vrátane prierezových úloh a odpočet úloh v systéme Wem- Webmanager ,
- zabezpečuje komunikáciu s prijímateľmi (e- mailovú, telefonickú) a sleduje plnenie,
- vedie evidenciu dochádzky zamestnancov útvaru GR, evidenciu stravných lístkov a zodpovedá za ich prebranie v pokladni a distribúciu zamestnancom,
- zabezpečuje monitoring médií na dennej báze a jeho distribúciu vedenia PPA
- zabezpečuje denný program generálneho riaditeľa,
- podieľa sa na organizovaní služobných ciest generálneho riaditeľa, vrátane organizovania prijatia zahraničných delegácií,
- zabezpečuje prijímanie návštev generálneho riaditeľa


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
úplné stredné všeobecné vzdelanie alebo úplné stredné odborné vzdelanie
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Znalosť zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe v znení neskorších predpisov, ovládanie predpisov usmerňujúcich uvedené oblasti činností.
Schopnosti a osobnostné vlastnosti: samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
jún 2021
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421918612609