Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
znalosti práce s počítačom: Word, Excel, Outlook, Internet, podklady na overenie požadovaných schopností a osobnostných vlastností uchádzača, ktoré sú potrebné alebo vhodné vzhľadom na opis štátnozamestnaneckého miesta a povahu činností, ktoré má štátny zamestnanec vykonávať na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste, a ktoré majú byť overované osobným pohovorom: motivácia, rozhodovacia schopnosť, komunikačné zručnosti.
znalosť právnych predpisov :zákon č. 460/1992 Z. z. Ústava Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov,
zákon č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
zákon č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších prepisov,
zákon č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov
zákon č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente)