Výberové konanie

VK/2021/4010 - generálny Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2021/4010 - generálny Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
vonkajÅ¡ie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
19. November 2021
Termín na podanie žiadosti:
26. November 2021

Služobný úrad:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Pribinova 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 812 72
Organizačný útvar:
oddelenie kontroly verejného obstarávania organizačného odboru sekcie európskych programov Ministerstva vnútra SR
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
generálny štátny radca - odborník
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
  Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Najnáročnejšia činnosť:

Tvorba stratégie a štátnej politiky na úrovni ministerstva. Koncepčná činnosť súvisiaca s rozhodovacím procesom Európskej únie na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.

Detaily:

Podieľa sa na príprave a implementácií fondov pre oblasť vnútorných záležitosti t.j. Fond pre azyl, migráciu a integráciu (AMIF) a Fond pre vnútornú bezpečnosť (ISF) na obdobie rokov 2014 – 2020. Zabezpečuje hlavné činnosti ako manažér kontroly verejného obstarávania a vykonáva úlohy zodpovedného orgánu v oblasti kontroly verejného obstarávania, najmä:
- zabezpečuje administratívnu finančnú kontrolu procesov verejného obstarávania,
- vykonáva ex-ante kontrolu pred vyhlásením verejného obstarávania, ex-ante kontrolu pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom, ex-post kontrolu a kontrolu dodatkov ku zmluve,
- vypracováva kontrolný zoznam z administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania a správu z administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania/ návrh správy z kontroly verejného obstarávania za oblasť procesov verejného obstarávania,
- spolupracuje s príslušným projektovým manažérom/koordinátorom fondu o priebehu, výsledkoch a procese verejného obstarávania,
- poskytuje konzultácie žiadateľom a prijímateľom v oblasti verejného obstarávania,
- archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období,
- evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do systému ITMS2014+,
- podieľa sa na spracovávaní riadiacej dokumentácie v gescii oddelenia,
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 sebadôvera
 samostatnosť
 svedomitosť a spoľahlivosť,
 adaptabilita a flexibilita
 rozhodovacia schopnosť
 komunikačné zručnosti
 analytické, koncepčné a strategické myslenie.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znalosť práce s PC: internet, emailový klient, MS Office – pokročilý.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vítame manažérske schopnosti, tvorivý prístup k práci.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Požadované odborné znalosti a skúsenosti, najmä:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 znalosti Operačného manuálu fondov pre oblasť vnútorných záležitostí, najmä v oblasti implementácie národných programov ISF a AMIF a pomoci z fondov Európskej únie, vrátane znalostí Nariadenia Európskej Komisie a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady k ISF a AMIF;
 znalosť legislatívy v oblasti verejného obstarávania, najmä zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
 znalosť kontrolných mechanizmov v oblasti fondov Európskej únie,
 znalosť cieľov národných programov ISF a AMIF,
 znalosť práce so systémom ITMS2014+,
 znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr,
znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti:
 Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov),
 zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov,
 zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov,
 zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalších.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky -------------------------------------------------------------------------------- sekcia personálnych a sociálnych činností -------------------------------------------------------------------------------- osobný úrad -------------------------------------------------------------------------------- Pribinova 2, 812 72 Bratislava --------------------------------------------------------------------------------
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
december 2021
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Pribinova 2, 812 72 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Zuzana Burzová
Telefónne číslo:
+421250944110