Výberové konanie

VK/2021/4328 - generálny Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2021/4328 - generálny Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspeÅ¡né
Druh výberového konania:
vonkajÅ¡ie výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
17. December 2021
Termín na podanie žiadosti:
27. December 2021

Služobný úrad:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Pribinova 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 812 72
Organizačný útvar:
oddelenie platieb projektov štrukturálnych fondov odboru účtovníctva sekcie ekonomiky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
generálny štátny radca - odborník
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
  Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.

Detaily:

Komplexné zabezpečenie činností súvisiacich s finančným riadením európskych štrukturálnych a investičných fondov pri implementácii operačných programov Efektívna verejná správa a Ľudské zdroje v programovom období 2014 - 2020 na pozícii účtovník:
- vedenie účtovníctva o stave a pohybe pohľadávok z príspevku a pohľadávok z rozhodnutí riadiaceho orgánu alebo Úradu vládneho auditu vydaných v právnom konaní, záväzkov a peňažných prostriedkov spojených s poskytovaním prostriedkov EÚ a štátneho rozpočtu na spolufinancovanie vrátane vyhotovovania a predkladania údajov účtovnej závierky a vyhotovovania podkladov pre konsolidovanú účtovnú závierku ústrednej správy za platobnú jednotku,
- výkon analytickej činnosti, súvisiacej s prípravou metodiky a postupov účtovania,
- vyhotovovanie a predkladanie údajov finančných a účtovných výkazov podľa osobitných predpisov za platobnú jednotku a uchovávanie účtovných dokladov a ostatnej účtovnej dokumentácie,
- pravidelné (minimálne štvrťročné) odsúhlasovanie údajov pohľadávok a vrátených súm medzi záznamami v účtovníctve v informačných systémoch platobnej jednotky v súvislosti s predkladaním finančných výkazov v rámci výkazníctva subjektov verejnej správy podľa príslušného opatrenia MF SR,
- v prípade potreby spolupráca s RO/SO pri usmerňovaní prijímateľov v oblasti účtovania prostriedkov EÚ a spolufinancovania zo štátneho rozpočtu,
- príprava podkladov a stanovísk k správam, kontrolám, auditom a certifikačným overovaniam podľa požiadavky,
- vypracovanie a aktualizácia Manuálu procedúr platobnej jednotky v rámci postupov účtovania,
- uschovávanie všetkých podkladov vzťahujúcich sa na výdavky v súlade s čl. 140 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013. Registrácia a uchovávanie dokumentov musí byť zabezpečená aj v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- ostatné činnosti v súlade s popisom pracovných činností definovaných v Manuáli procedúr platobnej jednotky.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Adaptabilita a flexibilita,
svedomitosť a spoľahlivosť,
samostatnosť,
schopnosť pracovať pod tlakom,
komunikačné zručnosti.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znalosť práce s PC – Windows, MS Office, Internet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Požadované odborné znalosti a skúsenosti, najmä:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne:
 Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov),
 zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov,
 zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov,
 zákona č.18 /2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
 zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností,
 zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
 zákona č. 431/2002 Z. z o účtovníctve,
 zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
 zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalších,
 zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
 zákona č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
 znalosť základných dokumentov v oblasti štrukturálnych fondov a investičných fondov pri implementácii OP Efektívna verejná správa a Ľudské zdroje v programovom období 2014-2020 a ďalších.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky -------------------------------------------------------------------------------- sekcia personálnych a sociálnych činností -------------------------------------------------------------------------------- osobný úrad -------------------------------------------------------------------------------- Pribinova 2, 812 72 Bratislava --------------------------------------------------------------------------------
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
január 2022
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Pribinova 2, 812 72 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Zuzana Burzová
Telefónne číslo:
+421250944110