Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov. Zabezpečuje otváranie a zatváranie budovy OÚ Senec.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Znalosť všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov, zákona č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 17/1992 Zb. o životnom prostredí v znení neskorších predpisov, zákon č. 525/2003 Z.z. o štátnej správe starostlivosti o životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov.