Výberové konanie

VK/2022/1995 - hlavný Å¡tátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2022/1995 - hlavný Å¡tátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspeÅ¡né
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
18. Máj 2022
Termín na podanie žiadosti:
25. Máj 2022

Služobný úrad:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Pribinova 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 812 72
Organizačný útvar:
oddelenie platieb projektov štrukturálnych fondov odboru účtovníctva sekcie ekonomiky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca - odborník
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
Miesto výkonu:
  Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.

Detaily:

Komplexné zabezpečenie činností súvisiacich s finančným riadením európskych štrukturálnych a investičných fondov pri implementácii operačných programov Efektívna verejná správa a Ľudské zdroje v programovom období 2014 - 2020 na pozícii finančný manažér:
- výkon základnej finančnej kontroly žiadostí o platbu v zmysle zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite, ktorá zahŕňa kontrolu formálnej správnosti predložených dokumentov (príslušnej časti formulára žiadosti o platbu), overenie súladu žiadosti o platbu s rozpočtovým limitom pre danú prioritnú os,
- zabezpečenie prevodu prostriedkov EÚ a štátneho rozpočtu na spolufinancovanie prijímateľom/partnerom,
- informovania prijímateľa o prevode prostriedkov EÚ a štátneho rozpočtu na spolufinancovanie,
- preverenie odhadov očakávaných výdavkov predložených riadiacim orgánom,
- zabezpečenie rozpočtovania prostriedkov EÚ a ŠR na spolufinancovanie v štátom rozpočte pre príslušný rok a úprav rozpočtu, príprava podkladov do návrhu rozpočtu verejnej správy,
- usmernenie prijímateľov v oblasti odvodu výnosov,
- vysporiadanie nezrovnalostí a vratiek na základe informácie o vysporiadaní finančných vzťahov,
- evidovanie a aktualizovanie relevantných údajov súvisiacich s využívaním poskytnutého príspevku v informačných systémoch platobnej jednotky,
- spolupráca s riadiacim orgánom pri príprave podkladov do správ o vykonávaní programu a iných správ,
- príprava podkladov a stanovísk k správam, kontrolám, auditom a certifikačným overovaniam podľa požiadavky,
- vypracovanie a aktualizácia Manuálu procedúr platobnej jednotky,
- uschovávanie všetkých podkladov vzťahujúcich sa na výdavky v súlade s čl. 140 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1303/2013. Registrácia a uchovávanie dokumentov musí byť zabezpečená aj v súlade so zákonom č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
- ostatné činnosti v súlade s popisom pracovných činností definovaných v Manuáli procedúr platobnej jednotky.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
svedomitosť a spoľahlivosť,
samostatnosť,
motivácia,
adaptabilita a flexibilita,
schopnosť pracovať pod tlakom;
rozhodovacia schopnosť,
komunikačné zručnosti,
analytické, koncepčné a strategické myslenie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Znalosť práce s PC – Windows, MS Office, Internet, MS Excel - užívateľ.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Požadované odborné znalosti a skúsenosti, znalosti najmä:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
/////// Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov),
/////// zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov,
/////// zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov,
/////// zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
/////// zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, /////// zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
/////// zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ďalších,
/////// zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
/////// zákona č. 395/2002 Z.z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
/////// znalosť základných dokumentov v oblasti štrukturálnych fondov a investičných fondov pri implementácii OP Efektívna verejná správa a Ľudské zdroje v programovom období 2014-2020 a ďalšie znalosti.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky -------------------------------------------------------------------------------- sekcia personálnych a sociálnych činností -------------------------------------------------------------------------------- osobný úrad -------------------------------------------------------------------------------- Pribinova 2, 812 72 Bratislava --------------------------------------------------------------------------------
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
jún 2022
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Pribinova 2, 812 72 Bratislava
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Zuzana Burzová
Telefónne číslo:
+421250944110