Výberové konanie

VK/2019/1141 - štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - vedúci oddelenia


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/1141 - štátny radca - vedúci štátny zamestnanec - vedúci oddelenia

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
14. Február 2019
Termín na podanie žiadosti:
20. Február 2019

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Oddelenie metodiky, rozvoja IS a elektronizácie služieb
Nadriadený organizačný útvar:
Odbor implementácie projektového riadenia, metodiky, rozvoja IS a elektronických služieb
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.05 - Informatika (sociálno-ekonomické informácie, štátny informačný systém)
Funkcia:
štátny radca - Špecialista monitorovania operačných programov fondov EÚ
Vedúci štátny zamestnanec:
vedúci oddelenia
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti , alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

Vytváranie optimálnych podmienok pre implementáciu elektronických služieb PPA. Vykonávať špecifické analytické činnosti spojené s implementáciou elektronických služieb, informatizácie PPA a legislatívnych požiadaviek na informatizáciu PPA. Podieľanie sa na analytických prácach v súvislosti s implementáciou postupov pre vyplácanie prostriedkov zo štrukturálnych fondov do elektronických informačných systémov. Získavať potrebné podklady od jednotlivých organizačných útvarov PPA pre výkon svojich činností. Podieľania sa na analytických prácach v súvislosti s implementáciou postupov pre vyplácanie prostriedkov zo štrukturálnych fondov do elektronických informačných systémov.
Riadi činnosť oddelenia metodiky, rozvoja IS a elektronizácie služieb. Zodpovedá za:
1. vypracovanie metodík pre implementáciu elektronických služieb
2. vypracovanie projektovej dokumentácie, manuálov a metodík týkajúcich sa implementácie elektronických služieb
3. vedenie dokumentácie z externých inštitúcií týkajúcich sa informatizácie PPA
4. organizovania stretnutí s externými inštitúciami týkajúcich sa informatizácie PPA
5. vypracovani eplánov implementácie elektronických služieb PPA
6. analýzu a spracovanie legislatívnych požiadaviek na informatizáciu PPA v zmysle príslučnej národnej ako aj európskej legislatívy
zabezpečuje:
1. úluhy vyplývajúce z požiadaviek SR a EÚ za oblasť informatizácie
2. metodický a odborný dohľad nad rozvojom IS PPA podľa potrieb eGovernmentu
3. sledovanie trendov pre oblasť elektronizácie služieb PPA
4. návrh a tvorbu rozpočtu pre oblasť informatizácie


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Áno
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

ovládanie legislatívnych predpisov potrebných pre výkon činností, znalosť práce s PC, MS- Office, práca s internetom, znalosť problematiky týkajúcej sa informatizácie a elektronických služieb, znalosť práce s operačným systémom Windows na pokročilej úrovni.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
marec 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421918612609