Výberové konanie

VK/2019/6481 - štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/6481 - štátny radca

Aktuálny stav:
Zrušené výberové konanie
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
9. Október 2019
Termín na podanie žiadosti:
15. Október 2019

Služobný úrad:
Pôdohospodárska platobná agentúra
Sídlo služobného úradu:
Hraničná 4826/12 Bratislava - mestská časť Ružinov 81526
Organizačný útvar:
Oddelenie vyhodnocovania projektov LEADER Nitra
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia projektových podpôr
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
štátny radca - špecialista technickej pomoci fondov EÚ
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Akademická 4 Nitra 94901

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho subsystému súvisiaceho s čerpaním prostriedkov Európskej únie s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym alebo medzinárodným dosahom na úrovni iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.

Detaily:

V rámci spracovania agendy dodatkov k zmluvám :
- zodpovedá a zabezpečuje:
1. riešenie zmluvných vzťahov medzi PPA a prijímateľom príspevku formou dodatkov k zmluvám (okrem prevodov záväzkov zo zmluvy), ukončení zmlúv dohodou v prípade programu projektovo orientovaných opatrení PRV SR 2014 – 2020,
2. agendu vyhlásení o vierohodnosti v rámci pôsobnosti sekcie,
3. vykonáva formálnu a obsahovú kontrolu žiadostí o zmeny zmluvných vzťahov,
4. eviduje uzatvorené dodatky k zmluvám o poskytnutí NFP a dohody o ukončení zmluvy v rámci činnosti oddelenia
5. vykonáva administratívne činnosti súvisiace s hodnotením žiadostí pri zmenách zmluvných vzťahov, s administrovaním žiadostí o platbu
6. pripravuje reakcie k zisteniam súvisiacich s vykonávanými kontrolami a auditmi odboru dodatkov a zmluvných vzťahov, žiadostí o platbu
- vypracováva a vykonáva:
1. dodatky k zmluvám o poskytnutí NFP a ukončenia zmlúv o poskytnutí NFP dohodou,
2. zaznamenáva informácie súvisiace so schémami štátnej/minimálnej pomoci do príslušného IS,
3. činnosti súvisiace so správou o administratívnej chybe v prípade zistenia administratívnej chyby,
4. činnosti súvisiace s archiváciou a registratúrou spisov projektov v rámci sekcie 400,
V rámci doručených žiadostí o platbu:
- zodpovedá za:
1. výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu v rámci projektovo orientovaných opatrení PRV SR 2014 – 2020 (autorizácia žiadostí o platbu), vrátane prístupu CLLD (LEADER a komunitný rozvoj) pre programové obdobie 2014 – 2020 (autorizácia žiadostí o platbu),
2. tvorbu a kompletnú metodickú prípravu interných manuálov (pracovných postupov) určených pre zamestnancov oddelenia a vnútorného kontrolného systému pre zamestnancov oddelenia v rámci projektovo orientovaných opatrení PRV SR 2014 – 2020 (autorizácia žiadostí o platbu), vrátane prístupu CLLD (LEADER a komunitný rozvoj) pre programové obdobie 2014 – 2020
- zabezpečuje :
1. koncepčne úpravu pracovných postupov autorizácie žiadostí o platbu v podmienkach PPA,
2. organizačne výkon autorizovania žiadostí o platbu projektových podpôr v podmienkach PPA,
3. výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu tak, aby boli splnené požiadavky EK, RO,
4. včasnú a dôkladnu kontrolu vecnej správnosti podkladov k žiadosti o platbu,
5. dokumentárnu kontrolu oprávnenosti výdavkov,
6. poskytovanie podkladov odd. rizikovej analýzy pre výber projektov na finančnú kontrolu na mieste a pre výber návštev realizovaných investičných projektov,
7. vypracovanie podkladov pre odbor monitoringu,
8. vypracovanie prehľadov o stave spracovávaných žiadostí o platbu za jednotlivé implementujúce podpory,
9. metodickú a technickú podporu pre odbor autorizácie podpôr,
10. poskytovanie podkladov odd. rizikovej analýzy pre výber projektov na finančnú kontrolu na mieste a pre výber návštev realizovaných investičných projektov,
11. agendu vyhlásení o vierohodnosti v rámci pôsobnosti sekcie,
- vykonáva :
1. činnosti súvisiace s autorizáciou žiadostí o platbu,
2. špecifikáciu oblasti finančnej kontroly na mieste v Požiadavke na vykonanie kontroly,
3. činnosti súvisiace s prípravou správy o administratívnej chybe v prípade zistenia administratívnej chyby,
4. činnosti súvisiace s prípravou podkladov k správam pre EK, RO a monitoring,
5. priebežné testovanie príslušnej časti aplikačného softvéru,
6. sumarizuje podklady k odhadom čerpania finančných prostriedkov na základe prijatých žiadostí o platbu,
7. metodickú prípravu súvisiacu s činnosťami odboru autorizácie podpôr,
8. činnosti súvisiace s vypracovaním podkladov k správam pre EK, RO a monitoring,
9. zaznamenáva informácie súvisiace so schémami štátnej/minimálnej pomoci do príslušného IS,
10. činnosti súvisiace so správou o administratívnej chybe v prípade zistenia administratívnej chyby,
11. činnosti súvisiace s archiváciou a registratúrou spisov projektov v rámci sekcie 400,
12. prehľady a podklady k správam pre EK,
- eviduje :
1. podané žiadosti o platbu,
2. autorizované žiadosti o platbu,
- kontroluje :
1. výkon administratívnej finančnej kontroly súvisiacej so schválením výšky nenávratného finančného príspevku,
2. kompletnosť a vecnú správnosť podkladov k žiadosti o platbu,
3. dodržanie podmienok dohodnutých v zmluve o poskytnutí NFP oproti deklarovaným,
4. v spolupráci s odbormi sekcie financovania podpôr realizáciu autorizovaných platieb z účtu PPA vedeného v štátnej pokladnici,
Podľa pokynov vedúceho oddelenia sa podieľa na zabezpečovaní všetkých aktuálne potrebných koncepčných a koordinačných prác potrebných pre implementáciu programov spolufinancovaných z fondov EÚ vo vymedzenej oblasti
Plní ďalšie úlohy podľa pokynov vedúceho oddelenia,riaditeľa Sekcie projektových podpôr a GR PPA


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

schopnosti a osobnostné vlastnosti:
svedomitosť a spoľahlivosť
samostatnosť
adaptabilita a flexibilita


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
november 2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
Spôsob vykonania výberového konania:
ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Andrea Sláviková
Telefónne číslo:
+421918612609