Výberové konanie

VK/2019/6720 - štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/6720 - štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - neúspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
17. Október 2019
Termín na podanie žiadosti:
24. Október 2019

Služobný úrad:
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Špitálska 2206/4-6-8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643
Organizačný útvar:
oddelenie správy majetku
Nadriadený organizačný útvar:
odbor správy a prevádzky
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
2.02 - Financie
Funkcia:
štátny radca
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
dočasná štátna služba na zastupovanie štátneho zamestnanca, ktorý je na rodičovskej dovolenke
Miesto výkonu:
Špitálska 2206/4-6-8 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie častí zložitých systémov na úrovni ministerstva.

Detaily:

"Koordinovanie častí zložitých procesov a činností na úrovni ministerstva v systéme obstarávania a nákupu hnuteľného majetku, tovarov a služieb v súlade s rozpisom rozpočtových prostriedkov a s prihliadnutím na jednotlivé procesy v IS SAP, najmä:
- koordinovanie procesov zabezpečovania obstarávania tovarov a služieb vo väzbe na potreby jednotlivých odborov s prihliadnutím na technickú pomoc vyplývajúcu z jednotlivých projektov a grantov,
- koordinovanie činností pri zabezpečovaní podkladov pre zverejnenie v elektronickom trhovisku a pre verejné obstarávanie zákaziek s nízkou hodnotou, podlimitných zákaziek a dynamický nákupný systém na dodanie tovarov, služieb, stavebných a rekonštrukčných prác,
- koordinovanie procesov vyhotovovania objednávok na tovary a služby na základe schválených žiadaniek a vyhotovovanie špeciálnych objednávok,
- koordinovanie činností pri vykonávaní prieskum trhu,
- koordinovanie procesu plánu a realizácie údržby a opráv hnuteľného a nehnuteľného majetku na ministerstve,
- koordinovanie činností v procese dislokácie majetku na ministerstve,
- koordinovanie činností pri zabezpečovaní podkladov pre spracovanie návrhu rozpočtu na obstaranie tovarov a služieb pre ministerstvo vo väzbe na potreby jednotlivých odborov,
- koordinovanie činností pri vykonávaní kontroly správnosti položiek a fakturovaných súm, potvrdzovanie dodávateľských faktúr, dodacích listov za prevzatý tovar podľa všetkých náležitostí v zmysle zákona o účtovníctve,
- koordinovanie procesov výdaja tovaru zo skladu podľa predpísaného režimu,
- koordinovanie činností pri zabezpečovaní vyhotovenia dokladov v informačnom systéme SAP a pri evidencii týchto dokladov,
- koordinovanie činností pri realizácii nákupu drobného majetku a zodpovednosť za správne a včasné vyúčtovanie pokladničných dokladov za nákup drobného majetku.
Samostatné vedenie skladovej evidencie tovaru, jeho inventarizácia a účtovanie.
Zodpovednosť za sklad kancelárskych potrieb, vybavovanie všetkých skladových rozdielov.
Vykonávanie fyzického súpisu tovarov, prepočtov a sumarizácie hodnôt zásob a ich evidencia v IS SAP.
Zabezpečovanie obstarávania evidencie pečiatok a vedenie evidencie ich výdaja.
Participácia na tvorbe interných riadiacich aktov a zodpovednosť za ich dodržiavanie.
Príprava podkladov k uzatvoreniu obchodných zmlúv v oblasti nákupu tovarov a služieb.
Vykonávanie kontroly jednotlivých dodávateľov a služieb.
Zabezpečovanie výdaja tovaru zo skladu podľa predpísaného režimu a vedenie skladovej evidencie tovaru.
Zabezpečovanie uchovávania dokladov v súlade s právnymi predpismi.
Vytváranie a kontrola finančných rezervácií v IS SAP.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

1. svedomitosť a spoľahlivosť, 2. motivácia, 3. adaptabilita a flexibilita, 4. schopnosť pracovať pod tlakom, 5. komunikačné zručnosti, 6. analytické, koncepčné a strategické myslenie
Požadované odborné znalosti: zákona č. 55/2017 Z. z. štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Ústavy SR.
Znalosť zákona
č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, znalosť zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní a zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. Znalosť zákona č. 278/1993 Z. z. o správe majetku štátu v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z. z. z 10. novembra 2015 o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve .


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Špitálska 2206 81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
8.11.2019
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
MPSVR SR
Spôsob vykonania výberového konania:
písomná časť a ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
Mgr. Jana Hricková
Telefónne číslo:
+42120462121