• samostatné ucelené odborné činnosti v príslušnom odbore štátnej služby;
• samostatné odborné špecializované činnosti spočívajúce najmä v analytickej činnosti, vo vyhodnocovaní výsledkov a v príprave podkladov na rozhodovanie vo vymedzenom úseku štátnej správy alebo vykonávaním štátnych záležitostí
• koordinovanie a usmerňovanie aktivít v oblasti služobného hodnotenia zamestnancov úradu a spracovanie podkladov pre jeho uskutočnenie a vyhodnotenie v rámci služobného úradu;
• správa informačného systému, v ktorom sú vedené služobné hodnotenia zamestnancov úradu, kontrola súladu papierovej a elektronickej verzie;
• koordinovanie a usmerňovanie činností v oblasti dochádzky a jej evidencie (používanie dochádzkového systému) vrátane evidencie pracovného času;
• činnosti spojené so starostlivosťou o dochádzkový systém;
• samostatná odborná činnosť v oblasti uskutočnenia a realizácie výberových konaní a ich administrácia vrátane zabezpečenia plnenia povinností ochrany osobných údajov v rámci agendy výberových konaní;
• tvorba a aktualizácia vnútorných predpisov v oblasti výberových konaní a služobného hodnotenia zamestnancov úradu;
• vedenie agendy systemizácie štátnozamestnaneckých miest a činnosti s ňou súvisiace
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
Ďalšie požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti uchádzača, ktoré budú predmetom overovania:
• svedomitosť a spoľahlivosť;
• samostatnosť;
• adaptabilita a flexibilita;
• komunikačné zručnosti