Výberové konanie

VK/2019/7050 - hlavný štátny radca


Detaily výberového konania


Názov:
VK/2019/7050 - hlavný štátny radca

Aktuálny stav:
Vyhlásený výsledok - úspešné
Druh výberového konania:
užšie vnútorné výberové konanie
Počet obsadzovaných miest:
1
Dátum vyhlásenia:
30. Október 2019
Termín na podanie žiadosti:
13. November 2019

Služobný úrad:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Sídlo služobného úradu:
Námestie Ľ. Štúra 35/1 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81235
Organizačný útvar:
Odbor platobnej jednotky a finančného riadenia grantov
Nadriadený organizačný útvar:
Sekcia environmentálnych programov a projektov
Okruh uchádzačov:
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie

Odbor štátnej služby:
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
Funkcia:
hlavný štátny radca - 74 14 2411012 Finančný špecialista fondov EÚ
Vedúci štátny zamestnanec:
Druh štátnej služby:
stála štátna služba
Miesto výkonu:
Karloveská 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto 84104

Najnáročnejšia činnosť:

Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.

Detaily:

Komplexne zabezpečuje práce súvisiace s finančným riadením EŠIF v súvislosti s výkonom pozície finančného manažéra nasledovnými činnosťami:
- vykonáva základnú finančnú kontrolu žiadosti o platbu v zmysle platných právnych predpisov a v rozsahu stanovenom manuálom procedúr z pohľadu overenia súladu žiadosti o platbu s rozpočtovým limitom pre danú prioritnú os a disponibility prostriedkov v rozpočte platobnej jednotky;
- zabezpečuje prevod prostriedkov EÚ a štátneho rozpočtu na spolufinancovanie prijímateľom;
- rozpočtuje prostriedky EÚ a ŠR na spolufinancovanie v štátnom rozpočte pre príslušný rok a pripravuje podklady do návrhu rozpočtu verejnej správy;
- zabezpečuje koordináciu všetkých činností súvisiacich s certifikačnými overovaniami.


Predpoklady:

vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť

Odpis z registra trestov:
Nie
Vzdelanie:
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzí jazyk:
Nie
Zdravotná spôsobilosť:
Nie

Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky:
Nie
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami:
nevyžaduje sa

Ďalšie požiadavky:

PC znalosti - užívateľ
"V rámci OP Kvalita životného prostredia vykonáva tieto ďalšie činnosti:
- vedie evidenciu schválených/zamietnutých žiadostí o platbu, súhrnných/mimoriadnych súhrnných žiadostí o platbu;
- priebežne zaznamenáva údaje v čiastkovej knihe dlžníkov;
- vypracováva návrh platobného príkazu v systéme ISUF;
- zriaďuje a spravuje príjmové a výdavkové účty platobnej jednotky v Štátnej pokladnici;
- robí kontrolu 4 očí pre ostatných finančných manažérov;
- preveruje odhady očakávaných výdavkov predložených riadiacim orgánom;
- zadáva údaje v ITMS2014+ na svojej úrovni;
- v prípade potreby vystavuje správy o zistených nezrovnalostiach;
- spravuje záznamy o vráteniach neoprávnene použitých prostriedkov EÚ a ŠR na spolufinancovanie;
- zodpovedá za kontrolu disponibility prostriedkov na príslušných podpoložkách rozpočtovej klasifikácie pri schvaľovaní žiadosti o platbu;
- overuje súhrnné/mimoriadne súhrnné žiadosti o platbu na svojej úrovni;
- zúčastňuje sa odborného vzdelávania;
- aktualizuje manuál procedúr platobnej jednotky v rámci realizácie finančného riadenia;
- vedie výkazníctvo a zabezpečuje uschovávanie dokladov v súlade s nastavenými postupmi v manuáli procedúr platobnej jednotky;
- pripravuje stanoviská k zisteniam z auditov/kontrol/certifikačných overovaní;
- v prípade potreby zabezpečuje činnosti v súvislosti s ukončovaním programového obdobia 2007-2013;
- v spolupráci s riadiacim orgánom, resp. sprostredkovateľským orgánom metodicky riadi a usmerňuje prijímateľov v oblasti odvodu výnosov;
- pripravuje podklady za platobnú jednotku pre audity, kontroly a certifikačné overovania.
- spolupracuje s riadiacim orgánom pri príprave podkladov do správ o vykonávaní programu a iných správ;
- kooperuje príprave koncepčných materiálov odboru, príprave stanovísk k medzirezortným pripomienkovým konaniam, príprave podkladových informácií a ostatných materiálov v rámci výkonu svojej pozície.
- vykonáva ďalšie činnosti podľa pokynu nadriadeného.

Zastupovanie: zastupuje ostatných finančných manažérov podľa určenia priamym nadriadeným / zastupuje riaditeľa odboru na základe poverenia.


Miesto na podanie elektronickej žiadosti:
https://open.slovensko.sk/vk
Miesto na podanie papierovej žiadosti:
Bratislava, budova Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 35/1, 812 35,
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania:
november
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania:
Bratislava, budova štátneho podniku VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, š.p. Karloveská 2, 841 04 zasadacia miestnosť 4. poschodie
Spôsob vykonania výberového konania:
ústna časť

Kontaktná osoba


Meno:
PhDr. Jana Hruštincová
Telefónne číslo:
+421259562369