Vybavovanie odbornej agendy vo vymedzenom úseku tvoriacej podklad na riadenie, rozhodovanie alebo kontrolu v rámci viacerých organizačných útvarov.
- Poskytovanie podpory klientom pri používaní vyvolávacieho systému, pri vypĺňaní tlačív a pri úhrade správneho poplatku prostredníctvom elektronického platobného systému pre jednotlivé životné situácie. Prijímanie, evidovanie a vybavovanie podnetov FO a PO súvisiacich s činnosťou klientskeho pracoviska. Kontrolovanie prítomnosti zamestnancov klientskych pracovísk a dohliadanie na jeho optimálne personálne obsadenie. Predkladanie návrhov vedúcemu zamestnancovi na zlepšenie fungovania klientskeho pracoviska na základe podnetov od občanov a zamestnancov.
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu ovládanie štátneho jazyka bezúhonnosť
svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť a komunikatívne schopnosti
Ústava SR, zák.č.55/2017 Z. z. o štátnej službe, zák.č.71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov, zák.č.211/200 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zák.č.9/2010 Z. z. o sťažnostiach, zák.č.145/1995 Z. z. o správnych poplatkoch v znení neskorších predpisov, zák.č.122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, vyhl.š.461/2009 Z. z. ktorou sa vykonáva katastrálny zákon, vyhl.č.22/2010 Z. z. ktorou sa vydáva spravovací poriadok pre katastrálne úrady a správy katastra.