Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia sociálnych zariadení TUKE


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Technická univerzita v Košiciach
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
184 339,35
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45211310-5
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
9. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

zvislé a kompletné konštrukcie, vodorovné konštrukcie, úprava povrchov, podlahy, osadenie, ostatné konštrukcie a práce búranie, presun hmôt, izolácie proti vode a vlhkosti, predmety, ústredné kúrenie, vykurovacie telesá, konštrukcie tesárske, klampiarske, stolárske, kovové, drevostavby, podlahy z dlaždíc, podlahy povlakové, dokončovacie práce nátery, elektromontáže

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady s prílohami a projektovou dokumentáciou sú zverejnené v profile obstarávateľskej organizácie. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom v prípade získania súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa aby elektronicky mailom o tom informovali obstarávateľa s uvedením korešpondenčnej adresy. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien, resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. Projektová dokumentácia(výkresy, technické správy) môže byť použitá jedine na účely verejnej súťaže s predmetom zákazky : Rekonštrukcia sociálnych zariadení TUKE. Uchádzač spracuje ponuku v súlade s výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž vyhlásená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona NR SR č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov. Akákoľvek komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude výlučne v slovenskom jazyku a písomnou formou. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk. Pri poskytnutí informácií elektronickými prostriedkami, napríklad elektronickou poštou a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie sa doručia aj v písomnej forme, najneskôr do 3 dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami, pri dodržaní stanovených lehôt. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma.