Predmetom zákazky je príprava a organizačné zabezpečenie komunikačnej stratégie a mediálnej kampane k národnému projektu Elektronizácia vzdelávacieho systému regionálneho školstva pre roky 2014 a 2015 (ďalej len "Kampaň"). Kampaň má informovať širokú verejnosť a vybrané cieľové skupiny žiaci a učitelia materských, základných a stredných škôl, rodičia o zavádzaní interaktívnych tabúľ a koncových zariadení do vybraných škôl. Zároveň informovať o s tým súvisiacej digitalizácii vzdelávacieho obsahu. Cieľom komunikačných aktivít Kampane je zvyšovanie povedomia o projekte a spôsobe jeho financovania z fondov EÚ. Komunikácia má poukazovať na výhody a prínosy zavádzania moderných IT do vyučovacieho procesu a tiež zdôrazniť vplyv tohto zavádzania na študijné výsledky žiakov. Cieľom Kampane je zaistiť u širokej verejnosti (slovenských občanov) pozitívny vnem, pochopenie snahy, úsilia a významu aktivít slovenskej vlády v spolupráci s Európskou úniou smerom k verejnosti.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.