Vyhlásené obstarávanie

KRIŽOVATKA I/77 BARDEJOV, UL. SLOVENSKÁ - Ul. KÚPEĽNÁ - Ul. KACVINSKÉHO, - CSS


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Bardejov
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
148 965,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45316212-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Október 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
25. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
25. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Bardejov, Radničné námestie č.16, 085 01 Bardejov, Oddelenie podnikateľských činností MsÚ Bardejov.
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je uskutočnenie stavebných prác: KRIŽOVATKA I/77 BARDEJOV, UL. SLOVENSKÁ - Ul. KÚPEĽNÁ - Ul. KACVINSKÉHO - CSS. Cieľom predmetu zákazky uskutočnenie stavebných prác - rekonštrukcia dlhodobo nefunkčnej cestnej svetelnej signalizácie križovatky I/77 Slovenská Kúpeľná Kacvinského v meste Bardejov. Účelom navrhovanej rekonštrukcie je zlepšenie technických parametrov križovatky, zvýšenie bezpečnosti dopravy a chodcov a minimalizovanie negatívnych vplyvov dopravy na životné prostredie. Súčasná cesta I/77 prechádzajúca mestom Bardejov je súčasťou cestného ťahu medzi mestami Spišská Belá a Svidník. Je dvojpruhová, kategórie C 7,5/60 a v riešenom úseku prechádza časťou mesta Bardejov a mestskej časti Dlhá Lúka. Prechádza ňou tranzitná doprava v smere východ - západ a v dotknutej časti mesta Bardejov silná vonkajšia zdrojová, resp. cieľová doprava a vnútorná doprava, ktorá dotknuté územie nepriaznivo zaťažuje hlukom, exhalátmi, zvýšenou nehodovosťou a ďalšími vplyvmi. Rekonštrukcia CSS zahŕňa kompletnú rekonštrukciu nefunkčného dlhodobo vypnutého zariadenia CSS: realizáciu novej kabeláže, nových stožiarov CSS, nových návestidiel LED (Light Emitting Diode), zriadenie nových detektorových slučiek, dodávku nového radiča CSS, uloženie nového napájacieho a koordinačného kábla CSS (medzi uzlami K2/ Slovenská - Nový sad - Stanica ŽSR /- K3/ Slovenská - Kúpeľná - Kacvinského /- K4/ Slovenská - Duklianska - Pod Vinbargom/). Uzly K1/ Dlhý rad Slovenská - II/545 Krátky rad/, K2, K4 a K5 / Duklianska Ľ.Štúra Obchodné centrum/ sú riadené cestnou svetelnou signalizáciou, medzi uzlami K1 - K2 a K4 - K5 funguje líniová koordinácia. Uzol K3 je neriadený (existujúca CSS križovatky je dlhodobo nefunkčná, vyžaduje si úplnú rekonštrukciu). Návrh technického riešenia CSS v uzle K3 rieši tento projekt cestnej svetelnej signalizácie. Pre riadenie CSS na rekonštruovanej križovatke bude použitý mikroprocesorový radič MS CSS, kompatibilný s existujúcimi zariadeniami CSS na prieťahu cesty I/77 mestom. Križovatky budú riadené v semidynamickom bezkolíznom riadení v líniovej koordinácii (pre rýchlosť 50 km/h) s maximálnou preferenciou automobilov na ceste I/77 Slovenská Duklianska v oboch smeroch. Pre vlastné riadenie dopravy sa použijú dopravné návestidlá - na výložníky typu 300-210-210, na stožiare typu 3x210. Chodecké návestidlá budú typu 2x210. Prevedenie návestidiel CSS - LED (Light Emitting Diode). Na riadenie križovatiek projektant navrhol cestnú svetelnú signalizáciu, riadenú radičom MS, ako semidynamicky riadená križovatka, zabezpečené MASMOm. Riadenie je navrhnuté smerovými signálmi, štvorfázové, bezkolízne. Nakoľko sa jedná o kompletnú rekonštrukciu nefungujúceho zariadenia CSS, križovatka bude vybavená novou kabelážou aj vonkajším zariadením stĺpy a výložníky CSS, návestidlá, detektory IAD, dopytové tlačítka pre peších. Kabeláž CSS trasy signalizačných káblov vrátane chráničiek a pretláčaní pod komunikáciami, aj s jednotlivými dĺžkami káblov CYKY, je zachytená v situácii CSS. Osadenie detektorov IAD vrátane prepojovacích káblov RCEpKEY1P1,3 jezachytené v situácii CSS. Napájanie radiča CSS: nový radič bude napojený na novú prípojku NN kábel CYKY4Bx16 dĺžky 200 m, položeným v trase koordinačného kábla od radiča uzla K2. Trasa vedená v zeleni medzi komunikáciou a chodníkom, napájací kábel z bodu napojenia (radič K2) typy CYKY 4Bx16 zapojený do radiča K3 cez rozvádzač HASMA ER 2.0P. Súčasťou novej kabeláže CSS je položenie koordinačného kábla TCEKEZE 7Px1 v trase medzi radičmi K2 - K3 a K3 - K4, v dĺžkach 200 m a 420 m, celková dĺžka novo realizovaného koordinačného kábla 620 m. Súčasťou realizácie cestnej svetelnej signalizácie bude úprava existujúceho dopravného značenia, a to trvalého dopravného značenia (vodorovné aj zvislé), ktoré bude realizované v rámci výstavby resp. rekonštrukcie CSS ide najmä o prevesenie a doplnenie zvislého dopravného značenia na nové stožiare CSS. Výstavba CSS si taktiež vyžaduje aj nové vodorovné dopravné značenie preznačenie radenia a vyznačenie stopčiar a priechodov pre peších. Dopravné značenie bude realizované v súlade so Zákonom č. 8/2009 Zákon o cestnej premávke a Vyhláškou č.9/2009 Zb. Technické riešenie je spracované v projektovej dokumentácii. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky- projektová dokumentácia s výkazom výmer je je súčasťou súťažných podkladov POZNÁMKA : Predmetom zákazky nie je riešenie osvetlenia priechodov pre peších rekonštrukcie predmetnej križovatky.

Doplňujúce informácie

1.Vo vlastnom záujme uchádzačov požadujeme aby každý list ponuky bol podpísaný alebo parafovaný uchádzačom, aby listy ponuky boli očíslované, aby ponuka obsahovala súpis požadovaných dokladov, aby bola ponuka nerozoberateľne zviazaná tak, aby nebolo možné žiadosť, ponuku rozobrať. Nesplnenie týchto požiadaviek bude považované za formálny nedostatok, ktorý nemá vplyv na kvalitu ponuky a nie je dôvodom na vylúčenie 2.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku. 3.Tie časti ponuky, ktoré budú predložené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. 4.Všetky doklady predkladané záujemcom musia byť predložené ako originál alebo overená fotokópia (pokiaľ v tejto výzve nie je uvedené inak) a súčasne v prípade prekladu musia byť opatrené prekladacou doložkou (preklad). 5.Obálku s ponukou verejný obstarávateľ požaduje označiť VEREJNÁ SÚŤAŽ NEOTVÁRAŤ a heslom verejnej súťaže KRIŽOVATKA I/77 BARDEJOV, UL. SLOVENSKÁ - Ul. KÚPEĽNÁ - Ul. KACVINSKÉHO - CSS - NEOTVÁRAŤ. Na obálku je potrebné uviesť poštovú adresu kontaktného miesta uchádzača. 6.Úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 ods. 2 až 7 Zákona, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. 7.Ak úspešný uchádzač, alebo uchádzači odmietnu uzavrieť zmluvu alebo nesplnia povinnosť poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili druhí v poradí odmietnu uzavrieť zmluvu alebo neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili tretí v poradí, sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní. 8.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolností podľa § 46, ods. 1, 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. v prípade, že Mestské zastupiteľstvo neschváli finančné prostriedky na realizáciu stavby.