Predmetom zákazky je príprava a organizačné zabezpečenie komunikačnej stratégie a mediálnej kampane knárodnému projektu Elektronizácia vzdelávacieho systému regionálneho školstva pre roky 2014 a 2015 (ďalejlen Kampaň). Kampaň má informovať širokú verejnosť a vybrané cieľové skupiny žiaci a učitelia materských,základných a stredných škôl, rodičia o zavádzaní interaktívnych tabúľ a koncových zariadení do vybranýchškôl. Zároveň informovať o s tým súvisiacej digitalizácii vzdelávacieho obsahu. Cieľom komunikačných aktivítKampane je zvyšovanie povedomia o projekte a spôsobe jeho financovania z fondov EÚ. Komunikácia mápoukazovať na výhody a prínosy zavádzania moderných IT do vyučovacieho procesu a tiež zdôrazniť vplyvtohto zavádzania na študijné výsledky žiakov. Cieľom Kampane je zaistiť u širokej verejnosti (slovenskýchobčanov) pozitívny vnem, pochopenie snahy, úsilia a významu aktivít slovenskej vlády v spolupráci s Európskouúniou smerom k verejnosti.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.