Vyhlásené obstarávanie

ERP systém pre malé a stredné podniky


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
AFINES GROUP j.s.a.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
232 666,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72260000-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
29. Jún 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
27. Júl 2020
Dátum otvárania ponúk:
27. Júl 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie elektronických ponúk v systéme EVO je verejné v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 9

Výsledky

ERP systém pre malé a stredné podniky

Opis obstarávania

Zámerom obstarávateľa je vybudovať unikátne jadro ERP (celopodnikové plánovanie zdrojov) systému a vývojového prostredia určeného pre malé a stredné podniky. Cieľom je vytvoriť riešenie, ktoré sa bude vedieť dynamicky prispôsobovať potrebám podnikateľov, avšak bude cenovo dostupné v kategórii malých a stredných podnikov. Predmetom obstarávania je dodávka samotného jadra informačného systému spolu s vývojovým systémom umožňujúcim neustále zapracovanie požiadaviek a realizovanie technického upgrade systému. Obstarávateľ bude prevádzkovať systémy v cloude samostatne. Obstarávateľ bude po obstaraní jadra ERP ďalej rozvíjať systém podľa požiadaviek koncových užívateľov prostredníctvom interných alebo externých softvérových vývojárov. Dodávané riešenie nesmie byť obmedzené licenciami tretích strán a musí umožňovať používanie uzavretého kódu pre obstarávateľa a jeho zákazníkov.. Zámerom obstarávateľa je vybudovať unikátne jadro ERP (celopodnikové plánovanie zdrojov) systému a vývojového prostredia určeného pre malé a stredné podniky. Cieľom je vytvoriť riešenie, ktoré sa bude vedieť dynamicky prispôsobovať potrebám podnikateľov, avšak bude cenovo dostupné v kategórii malých a stredných podnikov. Predmetom obstarávania je dodávka samotného jadra informačného systému spolu s vývojovým systémom umožňujúcim neustále zapracovanie požiadaviek a realizovanie technického upgrade systému. Obstarávateľ bude prevádzkovať systémy v cloude samostatne. Obstarávateľ bude po obstaraní jadra ERP ďalej rozvíjať systém podľa požiadaviek koncových užívateľov prostredníctvom interných alebo externých softvérových vývojárov. Dodávané riešenie nesmie byť obmedzené licenciami tretích strán a musí umožňovať používanie uzavretého kódu pre obstarávateľa a jeho zákazníkov.

Doplňujúce informácie

1. Komunikacia medzi osobou podľa § 8 a zaujemcami/uchadzacmi sa uskutocnuje v slovenskom jazyku pisomne v sulade so zakonom o verejnom obstaravani. Zo strany zaujemcu/uchadzaca bude akceptovany aj cesky jazyk. Osoba podľa § 8 pri zadavani zakazky stanovuje elektronicku komunikaciu, ktora sa realizuje prostrednictvom systemu elektronickeho verejneho obstaravania (system EVO) - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 2. Osoba podľa § 8 nesmie uzavriet zmluvu s uchadzacom alebo uchadzacmi, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora alebo ktorych subdodavatelia alebo subdodavatelia podla osobitneho predpisu, ktori maju povinnost zapisovat sa do registra partnerov verejneho sektora a nie su zapisani v registri partnerov verejneho sektora. 3. Vsetky naklady a vydavky spojene s pripravou a predlozenim ponuky, dokladov, ktorymi preukazuje splnenie podmienok ucasti a inych dokladov suvisiacich s touto vyzvou, znasa zaujemca/uchadzac bez financneho naroku voci osobe podľa § 8, a to bez ohladu na vysledok verejneho obstaravania. 4. Uchadzaci predlozia skeny originalov alebo uradne osvedcenych kopii pozadovanych dokladov. Vsetky doklady musia byt platne a odrazat skutocny stav v case, v ktorom sa uchadzac zucastnuje verejnej sutaze. Ak je doklad alebo dokument vyhotoveny v cudzom jazyku, predklada sa spolu s jeho uradnym prekladom do statneho jazyka, to neplati pre ponuky, navrhy, doklady a dokumenty vyhotovene v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujuci je uradny preklad do statneho jazyka. 5. Osoba podla § 8 si vyhradzuje pravo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so ziadnym uchadzacom v pripade, ak ceny v predlozenych ponukach budu vyssie ako predpokladana hodnota zakazky. 6. Pri uzatvorení zmluvy na základe výsledku tohto verejného obstarávania, platí odkladacia podmienka: Zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po dni kumulatívneho splnenia nasledovných dvoch odkladacích podmienok; a)uzavretie platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi Poskytovateľom a Objednávateľom, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy, a zároveň b)vykonanie administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania k Zákazke zo strany Poskytovateľa, pričom jej výsledky umožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov v celom rozsahu Zákazky. 7. Toto verejne obstaravanie je obstaravanie inovacií.