Vyhlásené obstarávanie

Sociálna poisťovňa, ústredie – objekt Lazaretská 25 – rekonštrukcia plynovej kotolne a termostatizácia vykurovacej sústavy – udržiavacie práce


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Sociálna poisťovňa, ústredie
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
170 325,47
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45331110-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
17. Júl 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
12. August 2020
Dátum otvárania ponúk:
12. August 2020
Ponuka musí platiť do:
31. December 2020
Miesto otvárania ponúk:
Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcova na základe splnomocnenia.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Výsledky

Sociálna poisťovňa, ústredie – objekt Lazaretská 25 – rekonštrukcia plynovej kotolne a termostatizácia vykurovacej sústavy – udržiavacie práce

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je záväzok zhotoviteľa dodať a zhotoviť stavebné práce v budove Sociálnej poisťovne na Lazaretskej ul. 25 v Bratislave v existujúcej plynovej kotolni, na základe realizačnej projektovej dokumentácie vypracovanej Ing. Ľubomírom Bojnákom - ZHP, Budyšínska č. 8, 831 03 Bratislava, odborného stanoviska Technickej inšpekcie a.s. Bratislava k projektovej dokumentácii a vyjadrenia SPP Distribúcia a.s. Bratislava k zmene na existujúcom odbernom mieste. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo.gov.sk (ďalej len "IS EVO") a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. V prípade zadávania tejto zákazky ide o zákazku na uskutočnenie stavebných prác, ktorá je podľa finančných limitov uvedených v § 5 zákona zákazkou s nízkou hodnotou. Verejný obstarávateľ v záujme dodržania princípov zákona, predovšetkým princípu transparentnosti túto zákazku zadáva ako podlimitnú zákazku podľa § 112 až 114a zákona.. Predmetom zákazky je záväzok zhotoviteľa dodať a zhotoviť stavebné práce v budove Sociálnej poisťovne na Lazaretskej ul. 25 v Bratislave v existujúcej plynovej kotolni, na základe realizačnej projektovej dokumentácie vypracovanej Ing. Ľubomírom Bojnákom - ZHP, Budyšínska č. 8, 831 03 Bratislava, odborného stanoviska Technickej inšpekcie a.s. Bratislava k projektovej dokumentácii a vyjadrenia SPP Distribúcia a.s. Bratislava k zmene na existujúcom odbernom mieste. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, povahy a množstva služieb a ostatných požiadaviek je uvedené v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a verejný obstarávateľ k nim poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky z dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky a podpísanie zmluvy o dielo na predmetnú zákazku. Obhliadka miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa uskutoční v dňoch 28.7.- 29.7.2020 od 09:00 hod. do 12:00 hod. na adrese: Sociálna poisťovňa, ústredie, Lazaretská 25, 813 63 Bratislava. Kontaktnými osobami pre obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky sú: Július Sasko odbor investícií a správy majetku, tel.: +421 915 710 048, e-mail: julius.sasko@socpoist.sk a Anton Vyberal oddelenie prevádzky, tel.: +421 915 710 049, e-mail: anton.vyberal@socpoist.sk. Výdavky spojené s obhliadkou miesta uskutočnenia predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu (uchádzača). Pokračovanie bodu VI.3) tejto výzvy: 12. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o registri partnerov verejného sektora) musia byť v prípade, ak sa na nich povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora (ďalej len "register partnerov verejného sektora") vzťahuje, v súlade s § 11 ods. 1 zákona zapísaní do registra partnerov verejného sektora. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona o registri partnerov verejného sektora, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.

Doplňujúce informácie

1. Vzhľadom na technické dôvody (obmedzený počet znakov v tomto formulári), ktoré neumožňujú verejnému obstarávateľovi v oddiele VI. Doplnkové informácie v bode VI.3) Doplňujúce informácie uviesť všetky nevyhnutné doplňujúce informácie, verejný obstarávateľ uvádza podrobné vymedzenie všetkých doplňujúcich informácií v súťažných podkladoch, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. 2. V rámci tohto verejného obstarávania sa uplatňujú ustanovenia § 112 ods. 6 druhá veta zákona, teda vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Toto verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom IS EVO. 4. IS EVO bude použitý pre každý úkon v procese verejného obstarávania, tzn. celý proces verejného obstarávania prebieha len elektronicky prostredníctvom IS EVO. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby sa záujemcovia zaregistrovali v IS EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu v IS EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk uvedenej v tomto oznámení. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa podľa § 21 ods. 6 zákona predkladajú v štátnom jazyku, ktorým je slovenský jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka, ktorým je slovenský jazyk. 7. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v tejto výzve, v súťažných podkladoch alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov elektronicky prostredníctvom IS EVO požiadať o ich vysvetlenie. Verejný obstarávateľ bude pri vysvetľovaní postupovať podľa § 113 ods. 7 zákona. Podrobné informácie o vysvetlení sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Zábezpeka ponuky v zmysle zákona sa nevyžaduje. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Pre vyplnenie a opätovné použitie jednotného európskeho dokumentu je možné využiť bezplatnú službu dostupnú na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sk. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. Z dôvodu nedostatočného počtu znakov pokračovanie v bode II.2.4) tejto výzvy