Vyhlásené obstarávanie

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
2 807 020,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39100000-3
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
2. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
1. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Nákup nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti

Opis obstarávania

Predmetom zákaziek zadávaných v DNS je dodávka a montáž nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti BSK, ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) najmä v rozsahu skupiny 391 a kategórie 33192. Predmetom zákaziek zadávaných v DNS je dodávka a montáž najmä: nábytok, sedadlá, stoličky, kreslá, stoly, skrine, písacie stoly, knižnice, kancelársky nábytok, archivačné systémy, nábytok pre domácnosť, kuchynský nábytok, záhradný nábytok, nábytok do spálne, jedálne a obývacej izby, nábytok do kúpeľne, nábytok pre knižnice, nábytok pre konferenčné miestnosti, nábytok do vstupných hál a recepcií, školský nábytok, laboratórny nábytok a zdravotnícky nábytok v rozsahu skupiny 391 a kategórie 33192. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk v rámci zriadeného dynamického nákupného systému.. Predmetom zákaziek zadávaných v DNS je dodávka a montáž nábytku pre Bratislavský samosprávny kraj a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti BSK, ktoré sú bežne dostupné na trhu a ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) najmä v rozsahu skupiny 391 a kategórie 33192. Predmetom zákaziek zadávaných v DNS je dodávka a montáž najmä: nábytok, sedadlá, stoličky, kreslá, stoly, skrine, písacie stoly, knižnice, kancelársky nábytok, archivačné systémy, nábytok pre domácnosť, kuchynský nábytok, záhradný nábytok, nábytok do spálne, jedálne a obývacej izby, nábytok do kúpeľne, nábytok pre knižnice, nábytok pre konferenčné miestnosti, nábytok do vstupných hál a recepcií, školský nábytok, laboratórny nábytok a zdravotnícky nábytok v rozsahu skupiny 391 a kategórie 33192. Súčasne s dodaním požadovaného tovaru budú poskytované nevyhnutné súvisiace služby, a to dodanie a vyloženie tovaru na mieste/ v priestoroch podľa požiadaviek kupujúceho, montáž, záruka na dodaný tovar v trvaní podľa konkrétnej špecifikácie zákazky a odvoz a likvidácia odpadu separovaným spôsobom. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jeho rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie budú uvedené v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk v rámci zriadeného dynamického nákupného systému.

Doplňujúce informácie

1.) Verejný obstarávateľ vystupuje v predmetnom verejnom obstarávaní ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 15 zákona o VO pre seba a organizácie v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti. 2.) Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/426515. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady, technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viacoisevo/videonavody-5f9.html. 3.) Verejný obstarávateľ použije na zadanie konkrétnych zákaziek výzvy na predkladanie ponúk (ďalej len "výzva") v rámci vytvoreného dynamického nákupného systému podľa § 58 - § 61 zákona o VO. Výzvu bude zasielať všetkým zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk. 4.) Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému verejnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme EVO umiestnenom na webovej stránke https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/426515, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 5.) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií v celom procese obstarávania, t.j. pred aj po zriadení dynamického nákupného systému a pred aj po lehote na predkladanie ponúk viažúcej sa ku konkrétnej zákazke postupovať v zmysle § 20 zákona o VO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. 6.) Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7.) Verejný obstarávateľ vylúči v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) zákona o VO záujemcu alebo uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušajúcu hospodársku súťaž. Dôvodným podozrením sa rozumie najmä zistenie, ak sa pri porovnaní doručených ponúk opakujú v rovnakých slovách a výrazoch gramatické chyby alebo sa zistí spoločný koeficient prepočítania jednotkových cien. 8.) Uchádzač/záujemca počas trvania procesu verejného obstarávania predchádza konfliktu záujmov v zmysle § 23 zákona o VO. 9.) Pri nákupe nábytku sa môže uplatňovať v opise predmetu zákazky (v konkrétnych výzvach) environmentálne hľadisko, t.j. predmet zákazky môže obsahovať taký aspekt, ktorý znižuje alebo predchádza negatívnym vplyvom obstarávaných tovarov, služieb alebo stavebných prác na životné prostredie počas akejkoľvek fázy ich životného cyklu, prispieva k ochrane životného prostredia, znižuje emisie skleníkových plynov, podporuje adaptáciu na zmenu klímy a podporuje udržateľný rozvoj. 10.) Verejné obstarávanie nie je obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.