Vyhlásené obstarávanie

Manažment údajov Zboru väzenskej a justičnej stráže


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže (GR ZVJS)
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
591 633,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72330000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
3. September 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Október 2020
Dátum otvárania ponúk:
5. Október 2020
Ponuka musí platiť do:
5. Október 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, resp. splnomocnení zástupcovia, ktorých ponuka bola predložená na príslušnú časť zákazky v lehote na predkladanie ponúk. Pričom verejnému obstarávateľovi predložia, originál s osvedčením pravosti podpisu, resp. úradne osvedčenú fotokópiu splnomocnenia a preukaz totožnosti.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 18

Výsledky

Manažment údajov Zboru väzenskej a justičnej stráže

Opis obstarávania

Predmetom obstarávania je dodanie manažment údajov Zboru väzenskej a justičnej stráže.. Predmetom obstarávania je dodanie manažment údajov Zboru väzenskej a justičnej stráže. Zoznam funkčných celkov a komponentov Riešenie - okrem integrácie A1: Zavedenie systematického manažmentu údajov a vypracovanie analytických materiálov A2: Čistenie údajov a dosiahnutie požadovanej kvality dát A4: Vyhlásenie referenčných údajov A5: Využitie konzumovaných údajov A6: Automatizované publikovanie otvorených údajov A7: Zavedenie manažmentu osobných údajov a poskytnutie údajov pre službu moje dáta A8: Zavedenie registra alebo evidencie Riešenie - integrácia na iný ISVS A9: Interná integrácia a konsolidácia údajov Riešenia integrácia na MPI A3: Realizácia dátovej integrácie na centrálnu platformu Podrobná technická špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch

Doplňujúce informácie

Súťažné podklady, vrátane ich doplnení a vysvetlení, sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a - priamym prístupom na adrese: - https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/427263 - Záujemcovi, ktorý má záujem o účasť vo verejnom obstarávaní, odporúčame, aby priebežne sledoval predmetnú zákazku v profile verejného obstarávateľa, vedenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie, resp. na vyššie uvedenej URL adrese z dôvodu prípadných vysvetlení, resp. doplnení súťažných podkladov. - Verejný obstarávateľ vyžaduje zloženie zábezpeky ponuky vo výške 29000 €. Ostatné podmienky k zloženiu zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. - V prípade ak verejný obstarávateľ zistí na základe dôveryhodných informácií, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, bude postupovať v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.