Registratúra pre Úrad pre dohlaď nad zdravotnou starostlivosťou
Predmetom zákazky je obstaranie certifikovaného registraturného informačného systému pre 500 užívateľov a systému alebo služby konektora do elektronickej schránky Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivostou (dalej len úrad) na Ústrednom portály verejnej správy (ďalej len UPVS) (ďalej len registratúrny systém alebo registratúra). Registratúrny systém musí byť certifikovaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky a musí mať vysokú úroveň zhody s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky c. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v aktuálne platnom znení. Sučastou zákazky je 24 mesačná bezplatná záruka na dodaný registratúrny systmém ako aj služby poskytované pri prevádzke registratúry v rozsahu 48 mesiacov pozostávajúce z technickej podpory a vykonania drobných zmien v registratúrnom systéme. Súčasťou dodávky je aj vypracovanie Dohody o integračnom zámere a EXIT Plánu registratúry.. Predmetom zákazky je obstaranie certifikovaného registraturného informačného systému pre 500 užívateľov a systému alebo služby konektora do elektronickej schránky Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivostou (dalej len úrad) na Ústrednom portály verejnej správy (ďalej len UPVS) (ďalej len registratúrny systém alebo registratúra). Registratúrny systém musí byť certifikovaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky a musí mať vysokú úroveň zhody s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky c. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v aktuálne platnom znení. Sučastou zákazky je 24 mesačná bezplatná záruka na dodaný registratúrny systmém ako aj služby poskytované pri prevádzke registratúry v rozsahu 48 mesiacov pozostávajúce z technickej podpory a vykonania drobných zmien v registratúrnom systéme. Súčasťou dodávky je aj vypracovanie Dohody o integračnom zámere a EXIT Plánu registratúry.
Táto verejná súťaž je realizovaná reverzným postupom.