Vyhlásené obstarávanie

Obnova vozidlového parku – električky – 3. etapa


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
89 233 333,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34622100-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
23. November 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
22. December 2020
Dátum otvárania ponúk:
22. December 2020
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť štatutárny orgán uchádzača, ktorý sa komisii na vyhodnotenie ponúk preukáže výpisom z obchodného registra, živnostenského registra alebo ekvivalentným dokumentom a preukazom totožnosti alebo splnomocnená osoba uchádzača, ktorá sa pred otváraním ponúk preukáže predmetným splnomocnením a preukazom totožnosti.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Obnova vozidlového parku – električky – 3. etapa

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vyrobenie, dodanie a schválenie na prevádzku 30 ks nových nízkopodlažných jednosmerných električiek s dĺžkou do 32,5 m pre rozchod 1000 mm, s kapacitou aspoň 240 cestujúcich pri 5 os. /m2, s podielom nízkej podlahy aspoň 85 %.. Predmetom zákazky je vyrobenie, dodanie a schválenie na prevádzku 30 ks nových nízkopodlažných jednosmerných električiek s dĺžkou do 32,5 m, pre rozchod 1000 mm s kapacitou aspoň 240 cestujúcich pri 5 os. /m2 s podielom nízkej podlahy aspoň 85 %.

Doplňujúce informácie

1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľskej organizácie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/426157). Obstarávateľská organizácia neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľskej organizácii, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľská organizácia je oprávnená vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľskej organizácie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Obstarávateľská organizácia v aktuálnom prípade aplikuje na toto verejné obstarávanie možnosť vylúčenia uchádzača/ov v zmysle §40 ods.6 písm. g) ZVO. 7. Obstarávateľská organizácia v zmysle § 56 ods. 15 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní. 8. Ďalšie usmernenia a podmienky obstarávateľskej organizácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Obstarávateľská organizácia poskytuje záujemcom k oddielu III. nasledujúce rámcové informácie: a) III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie - podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO; b) III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť - podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; Detailné podmienky podľa uvedených paragrafov sú uvedené v Prílohe3 súťažných podkladov. 10. Požaduje sa zábezpeka vo výške 500.000 EUR - bližšie informácie sú uvedené v SP.