Vyhlásené obstarávanie

Servisná podpora a prispôsobenie softvérovej aplikácie subsystému Ekonomický informačný systém Komplexného informačného systému VšZP na báze SAP ERP


Toto vyhlásené obstarávanie už má uverejnený výsledok. Nájdete ho nižšie v časti výsledky.

Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
899 637,94
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72261000-2
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
1. December 2020
Lehota na predkladanie ponúk:
4. Január 2021
Dátum otvárania ponúk:
4. Január 2021
Ponuka musí platiť do:
30. Apríl 2021
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Otváranie ponúk vzhľadom na použitie § 54 je neverejné.
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Výsledky

Servisná podpora a prispôsobenie softvérovej aplikácie subsystému Ekonomický informačný systém Komplexného informačného systému VšZP na báze SAP ERP

Opis obstarávania

1.Servisná podpora pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky softwarovej aplikácie na základe reálnych výkonov poskytovateľa evidovaných v elektronickom tiketovacom nástroji v danom kalendárnom mesiaci, pričom pre účely tejto zmluvy sa softvérovou aplikáciou rozumie subsystém Ekonomický informačný systém Komplexného informačného systému objednávateľa na báze SAP ERP - 200 licencií SAP Business Suite Professional User a 2500 licencií HR Payroll Processing v rozsahu modulov: Fl, HR, FI-AA, MM, SD, PSM, CO, CO-PA, BW, BC a jeho rozhranie na subsystém Zdravotnícky poisťovací systém Komplexného informačného systému objednávateľa a dochádzkový systém (iCard) (ďalej len SW aplikácia), pri riešení vzniknutých incidentov pri prevádzke SW aplikácie a vád SW aplikácie buď formou zodpovedania otázok - telefonické poradenstvo (hotline) alebo vo forme servisného zásahu prostredníctvom vzdialeného prístupu, resp. osobne v mieste plnenia - servisný zásah údržby, konzultácie pri riešení incidentov a problémov, identifikácia, hľadanie riešenia pri odstraňovaní nefunkčností. 2.prispôsobenie a zmena SW aplikácie, konzultačné, programátorské a expertné služby súvisiace s využívaním SW aplikácie na základe jednotlivých objednávok, vykonávané prostredníctvom konzultanta na diaľku alebo na mieste. Podrobná špecifikácia v súťažných podkladoch.. Povaha služieb alebo určenie potrieb a požiadaviek je bližšie špecifikovaná v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

Verejné obstarávanie je zamerané na sociálny aspekt. Prístup k súťažným podkladom a ku všetkým ostatným dokumentom zákazky, t.j. vysvetľovanie súťažných podkladov, prípadne ich doplnenie je elektronicky cez systém JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní a ponuky sa budú predkladať podľa § 49 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese verejného obstarávania, t.j. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, odkedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) v systéme JOSEPHINE. V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8.00 - 16.00 hod. alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora, táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov, ktorí sú v čase uzavretia zmluvy verejnému obstarávateľovi známi a majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora. Viazanosť ponuky je 20 000,-00 eur, slovom: dvadsaťtisíc eur. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejnú súťaž v prípade, ak bude predložená len jedna ponuka vo verejnej súťaži.